پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ا متاسفانه سوشا کمی عجول است و  زود جوش می آورد. او باید بیشتر ملاحظه خودش را بکند و سعی کند کمتر عصبی شود.

محمود خوردبین درباره حکم کمیته انضباطی و جریمه برانکو ایوانکوویچ به دلیل اعتراض به داوری ها و اتهام به کمیته انضباطی اظهار داشت: فکر نمی کنم اتفاق خاصی افتاده باشد. زیرا برانکو واقعا انسان منضبط و محترمی است. در ذات برانکو نیست که به کسی بی احترامی کند و یا اتهامی بزند. نمی دانم شاید این کار را کسی دیگری انجام داده و به او نسبت داده اند. بیش از اندازه به شخصیت برانکو اطمینان دارم.

وی افزود: در رابطه با داوری هم باید بگویم که فکر می کنم همه بدانند که  اشتباهات داوری پرسپولیس را به شدت متضرر کرد شاید اگر این اشتباهات نبود ما الان صدر جدول بودیم. شاید برانکو همین حرف ها را بازگو کرده باشد در غیر این صورت امکان ندارد که او به کسی بی احترامی کند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره عدم حضور رامین رضاییان در بازی با ذوب آهن بیان داشت: رامین دچار سرماخوردگی شدید شده بود و نمی توانست تیم را همراهی کند. به هرحال نبود او قطعا مشکل ساز خواهد شد اما نگران نیستیم زیرا مربی ای داریم که می تواند جای خالی او را به خوبی پر کند.

خوردبین با اشاره به درگیری علی نظری جویباری و سوشا مکانی در رسانه ها خاطرنشان کرد: این رفتارها اصلا درست نیست. نظری جویباری هم نباید آنطور در مورد سوشا حرف می زد که خود را مورد غضب او قرار دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مکانی آنقدر محق بود که درباره نظری جویباری و نوع گویش او صحبت کند، تاکید کرد: به هرحال خیلی ناراحتم که این بچه اینگونه حرف زده حتما با او صحبت خواهم کرد و به او می گویم که اشتباه کرده است اما ای کاش نظری جویباری هم پیش از بیان صحبت هایش کمی بیشتر فکر  می کرد.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود سوشا مکانی به بازیکنی معترض در فوتبال تبدیل شده است، اذعان داشت: متاسفانه سوشا کمی عجول است و  زود جوش می آورد. او باید بیشتر ملاحظه خودش را بکند و سعی کند کمتر عصبی شود.

خوردبین درباره ناراحتی دروازه بان پرسپولیس از هم تیمی هایش به دلیل تمجید از مهدی رحمتی تاکید کرد: به هرحال ما و بازیکنان به این دلیل از مهدی تعریف کردیم که او یک تنه استقلال را از باخت نجات داد. اما تمام اینها دلیل نمی شود که منظورمان بد بودن سوشا باشد. به هیچ وجه بازیکنان نمی خواستند او را ناراحت کنند و بی منظور صحبت کردند.  

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)