مرجع خبری پرسپولیس : علی دایی است و سئوالات تمام نشدنی ما.او در حاشیه تمرین امروز به سئوالات پاسخ داد…مثل همیشه این اوقات با کمال صبر و خوشرویی . .


-پرسپوليس اينك پاي فينال است و حريف تيمي از ليگ دسته اول؛ آيا نگاه شما به اين تيم اينگونه است؟

به هيچ وجه اينطور نيست. به اعتقاد من تيمي كه مي‌تواند ذوب‌آهن را حذف كند تيم بزرگي است، بنابراين يك فينال سخت را متصور هستم. من به اين تيم احترام مي‌گذارم. با اين اوصاف به اميد خدا از اين دو بازي كه در فينال خواهيم داشت، سربلند بيرون خواهيم آمد.


سرپرست تيم صبا در برنامه 90 اظهارت عجيبي درباره علل قطع برق ورزشگاه آزادي داشت. نظر شما در اين باره چيست؟

 

اين نظر آقاي مرادي بود، اما من مي‌گويم در آن بازي پرسپوليس تيمي بود كه شايستگي اين پيروزي را داشت و به هدف خود نيز رسيد. قطع برق اگر ضرري هم داشت براي هر دو تيم بود.

 


-واقعا در آن لحظات فضاي خاصي بر ميدان حاكم بود. نظر شما در اين باره چيست؟

بله همين‌طور است. در آن شرايط كه برق رفت جز اينكه بازيكنان ما لرزيدند و ما به دنبال كاپشن براي فرار آنها از سرما بوديم، اتفاق ديگري رخ نداد و ما حتي نتوانستيم با آنها صحبت كنيم.


-پرسپوليس از لحاظ روحي نسبت به صبا برتري داشت. اين وقفه بيشتر به ضرر شما تمام نشد؟

به اين مسائل كار ندارم. نظر آقاي مرادي محترم است اما نظر من چيز ديگري است. صبا بعد از وصل مجدد برق، دو پنالتي متوالي خود را تبديل به گل كرد، بنابراين شايد اين مورد به سود آنان بود. به نظرم نتيجه بازي كاملا منطقي بود و حق به حق‌دار رسيد. پرسپوليس شايسته پيروزي و رفتن به فينال جام حذفي بود و خدا را شكر مي كنيم كه اين اتفاق رخ داد.

-چرا با وجود ايجاد موقعيت‌هاي گلزني خوب و فراوان، در لحظات آخر به مشكل برمي‌خوريد؟

فكر مي‌كنم بچه‌ها كمي استرس دارند و به همين خاطر در زدن ضربات آخر خيلي موفق عمل نمي‌كنند، البته تا اندازه‌اي هم دچار بدشانسي مي‌شوند. اگر اينطور نبود، شايد از بازي برابر سايپا به اين طرف حداقل پنج گل به ثمر رسانده بوديم.


-براي بازي اين هفته در ليگ برتر كريم باقري را در اختيار نخواهيد داشت؟

جا دارد از كريم باقري تشكر كنم. ايشان بين دو نيمه ديدار برابر صبا به دليل درد از ناحيه كشاله پاي خود از آمپول بي‌حسي استفاده كرد. همين مساله نشان‌دهنده غيرت و تعصب بالاي آقاكريم است كه آمد و در آن شرايط سخت به ما كمك كرد. متاسفانه به همين خاطر دچار آسيب‌ديدگي شد. من آرزو مي‌كنم كريم باقري هرچه زودتر بهبود يابد، چون حضور ايشان براي ما روحيه است. آقاكريم بزرگتر تيم ما محسوب مي‌شود كه به تيم‌ و ما خيلي كمك كرده است.

-در تمرينات امروز صبح براي روحيه دادن به بازيكنان در آيتم ضربه زدن به دروازه شركت كرديد؟

نه، بچه‌ها ضربه دروازه مي‌زنند و من هم يك لحظه هوس كردم با بچه‌ها اين آيتم را انجام بدهم. ما در زدن ضربات نهايي مشكل داريم و بايد زياد روي اين مورد كار كنيم. بنابراين از امروز براي حل اين مساله شروع به كار كرديم.


-سال‌ها به عنوان كاپيتان و بزرگتر نفراتي چون مهدوي‌كيا، كريمي و… وارد ميدان مي‌شدند. حالا براي روز يكشنبه چه توقعي از اين نفرات داريد؟

من هيچ انتظاري از كسي ندارم. اين هم يكي ديگر از بازي‌هاي ما است. گذشته‌ها گذشته و تمام شده؛ بنابراين تنها بايد به آينده فكر كرد.


-شرايط بازي اين هفته پرسپوليس در ليگ برتر را چطور ارزيابي مي‌كنيد؟

استيل‌آذين تيم خوب و پرمهره‌اي است. بازي برابر اين تيم به طور حتم سخت خواهد بود. با اين حال پرسپوليس تيم بزرگي است و به اميد خدا سعي مي‌كنيم آنها را شكست بدهيم.


-اين ديدار يك تقابل ميان پرسپوليس و نفراتي با سابقه حضور در پرسپوليس است؟

من اصلا تقابلي نمي‌بينم. به اعتقاد من محيط ورزش محيط خيلي پاكي است. من هميشه سعي كرده‌ام در كمال آرامش، رفاقت و رعايت بازي جوانمردانه برابر حريفان حاضر شدم. بنابراين بازي اين هفته‌مان نيز چنين فضا و شرايطي دارد. من تنها به پرسپوليس فكر مي كنم تا به اميد خدا تيمم را در شرايطي قرار دهم كه بتواند نتيجه خوبي بگيرد.


-بنابراين نام قديمي‌هاي خوشنام پرسپوليس در تيم حريف مساله خاصي تلقي نمي‌شود؟

همه اين عزيزان از دوستان و بزرگان من هستند اما فوتبال اين موضوعات نمي‌شناسد. الان هركدام در دو تيم مختلف قرار داريم كه براي موفقيت گروه خودمان تلاش مي‌كنيم. بايد گذشته‌ها را به دست فراموشي سپرد و ديد چه كسي كجا فعاليت دارد. البته با توجه به تيم خودم بايد بگويم اين بازي خوب را حتما با هدف پيروزي انجام خواهيم داد.


-از بازي برابر تراكتورسازي، اگر بازي جام حذفي برابر صبا را حذف كنيم، تا بازي با استيل‌آذين 16 روز فاصله و از اين بازي تا ديدار برابر ابومسلم چهار روز فاصله است! با اين مدل برنامه‌ريزي براي ليگ برتر موافق هستيد؟

فعلا كه خدا را شكر بازي برابر صبا با پيروزي همراه بوده؛ بعد از آن هم ما به اين مسائل فكر نمي‌كنيم. ديگر آخر فصل است و بايد سعي كنيم در بازي‌هاي باقي‌مانده نتيجه بگيريم و كاري به برنامه‌ريزي‌ها نداشته باشيم.


-شايعاتي درباره علل بازي نكردن محمد پروين منتشر شده بود. نظر شما در اين باره چيست؟

با من درباره مسائل فني صحبت كنيد. محمد پروين به خوبي همراه ما تمرين مي‌كند. من كاري به مسائل منتشر شده در روزنامه‌ها ندارم. براي من عملكرد بازيكنان در تمرينات است كه اهميت دارد.


-صحبت‌هايي كه درباره تغييرات تيم براي فصل آينده به گوش مي‌رسد تا چه حد مورد تاييد شما قرار دارد؟

متاسفانه اينها را از خودشان مي‌نويسند و به آن مي‌پردازند. به طور حتم ما راجع به اين قضيه فكر كرده‌ايم اما رفتار حرفه‌اي مي‌گويد كه همه چيز را به انتهاي فصل موكول كنيم. روز اولي كه به پرسپوليس آمدم نظر ديگري داشتم اما با بازي‌هاي خوبي كه بچه‌ها به نمايش گذاشته‌اند، روز به روز نظرم را جلب كرده‌اند. بنابراين مطمئن باشيد براي فصل آينده تغييرات زيادي نخواهيم داشت

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)