مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر تمام اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:


*شايعه جذب دروازه‌بان خارجي براي فصل آينده را مدير روابط عمومي باشگاه ديروز تكذيب كرد.


*پرسپوليس نه تنها بدهي‌اش به رحمان رضايي را هنوز نپرداخته، كه بابت رأي كميته انضباطي- كه به نفع اين بازيكن صادر شده- هم درخواست تجديد نظر كرده. درباره اين پرونده، شوراي استيناف فدراسيون هفته آينده جلسه مي‌گذارد تا تصميم بگيرد.


* مجوز شروع و اجراي طرح‌هاي عمراني درفشي‌فر براي تجهيز اين ورزشگاه قرار است هفته آينده صادر و به باشگاه تحويل داده شود.

 


*باشگاه پرسپوليس، رزومه كامل مربيانش را براي ارسال به كنفدراسيون فوتبال آسيا، در اختيار فدراسيون فوتبال قرار داد.

 


*شايعه دادن آپارتمان به بازيكنان پرسپوليس (!) در صورت قهرماني در جام حذفي ديروز از سوي مديران باشگاه تكذيب شد.


*درباره جذب بازيكن سرباز در پرسپوليس، حبيب كاشاني قرار است تا چند روز ديگر جلسه‌اي با مسوولان حوزه نظام وظيفه داشته باشد.


*به گفته عباس عليپور، باشگاه قصد دارد قبل از بازي با استيل‌آذين از پرسپوليسي‌هاي اين تيم تقدير كند اما برنامه‌هاي باشگاه براي اين مراسم هنوز به طور دقيق مشخص نيست.


*بعد از شعارهايي كه در تمرين سه‌شنبه عليه عابدزاده و استيل‌آذين به گوش رسيد، كاشاني از خوردبين خواسته كه گزارشي كامل از اتفاق‌هاي آن تمرين را براي باشگاه تهيه كند.


*حسين عبدي گزارشي كامل از آناليز فني استيل‌آذين و دو بازي اخيرش در ليگ برتر و جام حذفي را قبل از تمرين ديروز صبح، در اختيار علي دايي گذاشت.

*با تصميم حبيب كاشاني و اعلام مدير تيم‌هاي پايه پرسپوليس، قرار است از فصل آينده بودجه بيشتري در اختيار اين تيم‌ها قرار داده شود.

*برخلاف اينكه شايعه شده بود به خاطر مصاحبه پراعتراض نبي باقري‌ها، اين بازيكن بايد در كميته انضباطي باشگاه پاسخگو باشد، به گفته دبير كميته انضباطي پرسپوليس قرار نيست باقري‌ها به اين خاطر به كميته انضباطي احضار شود.

*مذاكره با عباس آقايي كه چند روزي است نقل روزنامه‌ها شده صحت ندارد و باشگاه ديروز رسما اعلام كرد كه فعلا برنامه‌اي براي همكاري دوباره با اين بازيكن ندارد.

*در جواب استعلام باشگاه، سازمان ليگ به پرسپوليسي‌ها اعلام كرد كه هيچ بازيكن سه اخطاره و محرومي براي بازي يكشنبه برابر استيل‌آذين ندارند.

*بنا به اعلام كميته انضباطي، رأي پرونده شكايت علي دايي از فدراسيون هفته آينده صادر مي‌شود. اين رأي قرار بود روز شنبه اعلام شود كه به خاطر بررسي بيشتر، يك هفته به تاخير افتاد.

*دفتر روزنامه پرسپوليس كه تا چند وقت ديگر منتشر خواهد شد در محلي غير از باشگاه خواهد بود و تشكيلات جداگانه‌اي خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)