بررسی عملکرد کاپیتان کهنه کار پرسپولیس در سه دوره لیگ برتر

 

مرجع خبری پرسپولیس: مصدوميت كريم باقري و غيبت احتمالي دو هفته‌اي او خبر بسيار بدي براي هواداران پرسپوليس بود اما علي دايي چاره‌اي جز مرور تاكتيك‌هاي تيمي‌اش و استفاده از ساير بازيكنان در غیبت باقری ندارد.

 

كاپيتان پرسپوليس فصل خوبي را پشت سر گذاشته و بدون ترديد اگر بهترين بازيكن تيمش نبوده باشد جزو سه نفر اول است. باقري در 22 مرتبه‌اي كه در اين فصل (در ليگ برتر) به زمين رفته و دقايقي كه در زمين بوده پرسپوليس فقط يكبار شكست خورده است.

 

البته پرسپوليس بدون او هم به پيروزي رسيده اما حضور باقري در بازي‌ها يك وزنه روحي و البته فني براي تيمش بوده است. همين كه او به عنوان يك هافبك، بهترين گلزن تيمش است نشان از تاثيرگذاري او دارد. باقري تا امروز در 18 بازي به طور ثابت در تركيب اصلي قرار گرفته و تعويض نشده و در 7 مسابقه هم جاي خود را به بازيكن ديگري داده و در 3 بازي هم به عنوان بازيكن تعويضي وارد زمين شده است.

 

كاپيتان پرسپوليس تا پايان هفته سي و يكم دوبار كارت زرد دريافت كرده كه هر دو اخطار او در نيم فصل دوم بوده است. البته او در جام حذفي هم موفق به گلزني شده كه با احتساب آنها جمع دقايق و تعداد گل‌هاي زده‌اش بيشتر مي‌شود.

 

او در بازي حذفي با ايران جوان بوشهر و آلومینیوم هرمزگان دوبار دروازه اين دو تيم را باز كرد.

 

 

باقري به احتمال بسيار زياد به اولین بازي پرسپوليس خواهد رسيد اما بعيد نيست كه علي دايي به‌خاطر اهميت فينال جام حذفي از او استفاده نكند.

 

به هر حال اگر او در ليگ گذشته با وينگادا به مشكل نمي‌خورد يا امسال دچار مصدوميت نمي‌شد عملكردش به مراتب بهتر از الان بود. با اين‌حال زدن 10 گل، دريافت دو كارت زرد آن هم با توجه به پست تخصصي‌اش نشان از تاثيرگذاري مثبت اين بازيكن دارد.

اما جدول عملكرد كاپيتان پرسپوليس طي سه فصل اخير:

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)