مرجع خبری پرسپولیس : ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و استيل‌آذين از هفته سي و دوم ليگ برتر فوتبال از ساعت 18 با حضور حدود 40 هزار هوادار پرسپوليس و 300 تماشاگر استيل‌آذين در ورزشگاه آزادي آغاز شد.


*قبل از آغاز بازي احمدرضا عابدزاده با پيراهن قرمز وارد ميدان شد تا با دروازه‌بانان استيل‌آذين تمرين كند. ميثاق معمارزاده، عابدزاده را در آغوش گرفت و اين دو برخورد بسيار گرمي با يكديگر داشتند.

*حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه پرسوليس برخورد بسيار گرمي با حشمت مهاجراني، مديرفني استيل‌آذين و محمد زادمهر، سرپرست استيل‌آذين داشت و چندين دقيقه با آنها گفت‌وگو كرد. علي دايي نيز با حشمت مهاجراني برخورد بسيار گرمي داشت.



*باشگاه پرسپوليس در بنري بزرگ تبليغ كارت هواداري اين باشگاه را در طبقه دوم ورزشگاه نصب كرده‌اند. در اين بنر اعلام شده كه افتتاح كارت هواداري باشگاه از تاريخ 15 ارديبهشت 89 آغاز خواهد شد.

*برخي از هنرپيشه‌هاي تلويزيون و سينما از جمله سعيد پيردوست و كامبيز ديرباز با حضور در جايگاه ويژه بازي را از نزديك تماشا مي‌كنند.

*سعيد عزيزيان و محمد پنجعلي با حضور در ورزشگاه بازي را از نزديك تماشا مي‌كنند.

*هواداران پرسپوليس از حضور شيث رضايي در تركيب تيم ابراز خوشحالي مي‌كنند.

*تماشاگران پيراهن بزرگي را با شماره 6 در ورزشگاه نصب كرده‌اند و كريم باقري را مورد تشويق قرار مي‌دهند.

*علي دايي پس از اينكه از سوي هواداران به شدت مورد تشويق قرار گرفت، به سمت آنها رفت و تشكر كرد.

*رضا شاهرودي، مربي تيم استيل‌آذين با حضور در وسط ميدان حركات نمايشي با توپ انجام داد كه اين امر باعث شد تماشاگران به شدت وي را مورد تشويق قرار دهند.

*قبل از آغاز بازي باران شديدي در ورزشگاه آزادي شروع به بارش كرد كه همين امر تماشاگران را با مشكل مواجه كرد و آنها به زير سقف‌هاي ورزشگاه پناه آوردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)