سرمربي پرسپوليس گفت: امروز فوتبال روز بد خود را به ما نشان داد.

مرجع خبری پرسپولیس :  علي دايي پس از تساوي بدون گل برابر استيل‌آذين عنوان كرد: بازيكنان ما در هر 2 نيمه نسبت به استيل‌آذين برتر بودند، اما متأسفانه در ضربات آخر دقت لازم را نداشتيم و موقعيت‌هاي خود را از دست داديم.

وي اظهار داشت: هميشه موقعيت‌هاي زيادي را از دست مي‌دهيم و نمي‌توانيم نتيجه لازم را كسب كنيم. امروز فوتبال خوبي بازي كرديم و من از تمامي بازيكنان راضي هستم.

دايي ضمن عذرخواهي از تماشاگران پرسپوليس خاطرنشان كرد: هميشه بايد به خاطر داشته باشيم كه علاوه بر بازي خوب بايد نتيجه را نيز از آن خود كنيم. نبايد موقعيت‌ها را از دست داد تا اين گونه شرمنده هواداران شويم. امتيازهاي بازي‌هاي پاياني بسيار حساس است و نبايد به سادگي از آنها گذشت. همه چيز در اين بازي مهيا بود، اما نتوانستيم امتياز لازم را كسب كنيم.

سرمربي پرسپوليس عنوان كرد: در بازي امروز پرسپوليس مستحق پيروزي بود، زيرا استيل‌آذين فقط توانست يك موقعيت كوچك روي دروازه ما به وجود آورد. در هر حال در جام حذفي هنوز اميد داريم و بدانيد پرسپوليس سال آينده در ليگ قهرمانان آسيا حضور خواهد داشت.

دايي تصريح كرد: استيل‌آذين تيم كوچكي نيست و همان‌طور كه خود شما در 2 هفته اخير انواع مصاحبه‌ها را از مسئولان اين تيم پخش كرديد، نشان داد كه تيم بزرگي است و به دنبال آسيايي شدن است، اما فوتبال را بايد در زمين بازي به نمايش گذاشت و با حرف زدن نمي‌توان كاري از پيش برد.

وي در مورد عدم گلزني مهاجمان تيمش گفت: در هفته اخير 3 جلسه تمرين ضربات آخر را داشتيم، اما متأسفانه بازيكنان در زمين نتوانستند دستورات ما را انجام دهند و از موقعيت‌ها استفاده كنند. در 2 بازي اخير پرسپوليس 15 موقعيت گل را از دست داده است.

دايي درباره عدم حضور هوار و كريم باقري تأكيد كرد: غيبت اين 2 بازيكن بسيار مشهود بود و اگر ما باقري را در اختيار داشتيم مي‌توانستيم پيروز ميدان شويم. فوتبال همين است و روزي تيمي ستاره‌هاي خود را در خدمت ندارد.

وي در مورد قضاوت محسن قهرماني تصريح كرد: به علت اينكه فاصله زيادي با صحنه‌ها داشتم نمي‌توانم قضاوت كنم، اما به نظرم بايد در چندين صحنه از كارت زرد استفاده مي‌كرد. در مورد صحنه مشكوك پنالتي نيز نظري ندارم و به كارشناسان واگذار مي‌كنم.
انتهاي پيام/

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)