بر روی جام حذفی نام پرسپولیس هک شده است

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کرکری که در دو هفته اخیر برای بازی با استیل آذین به راه افتاده بود، اصلا ارزشش را نداشت، چون در طول بازی شاهد یک بازی یک طرفه و برتری مطلق پرسپولیس بودیم.

شیث رضایی پس از تساوی بدون گل تیم‌های پرسپولیس و استیل آذین  گفت: به رغم نتیجه بازی خوشحالم نشان دادیم که فقط یک پرسپولیس داریم و این تیم، دومی ندارد. استیل آذین در طول 90 دقیقه و در برابر موقعیت‌های صد در صد ما حتی یک موقعیت گل هم نداشت.

وی با تاکید بر یک طرفه بودن بازی به نفع پرسپولیس گفت: من برای بازیکنان حریف، احترام زیادی قائلم اما، نام پرسپولیس از هر شخص و جریانی بزرگتر است. بازیکنان، می‌آیند و می‌روند اما این پرسپولیس است که می‌ماند.

 

 

رضایی با اشاره به عمل جراحی خود و حضور در دو بازی اخیر پرسپولیس افزود: فکر نمی‌کنم که تا به حال اتفاق افتاده باشد بازیکنی پس از عمل جراحی بلافاصله در تمرینات حاضر شود. اما من به عشق هواداران و به عشق پرسپولیس، حتی سلامتی خود را هم به خطر انداختم، چون از صمیم قلبم دوست دارم هرچه در توان دارم برای شادی دل هواداران، بگذارم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار نهایی جام حذفی نیز گفت: بر روی جام قهرمانی جام حذفی فقط هک شده است «پرسپولیس». با این وجود این جام را نه با غرور که با منطق و جنگندگی و تلاش به دست می‌آوریم. ما می‌خواهیم جام قهرمانی را به دست آوریم و آن را با تمام وجود به هوادارانی هدیه کنیم که در برف و باران و سرما همیشه در کنار ما هستند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)