مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن گفت: مذاکره با باشگاه پرسولیس صحت ندارد و تاکنون هیچ تماسی با من نگرفته اند.


محمد رضا خلعتبری اظهار داشت: ما در روزی که خیلی خوب بازی نکردیم موفق شدیم مقاومت سپاسی را شکست دهیم و جایگاه خود را در رده دوم جدول مستحکم تر کنیم.


وی درخصوص صحنه ای که منجر به پنالتی شد اظهار داشت: بازیکن مقاومت به من نزدیک بود ولی من نمی توانم صددرصد در این رابطه اظهار نظر کنم.به هر حال آن پنالتی سهم من شد که من هم خوشبختانه آن را به گل تبدیل کردم.


خلعتبری با رد شایعات مربوط به حضورش در تیم پرسپولیس فصل آینده تاکید کرد: نه اصلا چنین چیزی صحت ندارد و تاکنون از باشگاه پرسپولیس با من تماس نگرفته اند.


وی افزود: مطمئن باشید تا آخر فصل که با ذوب آهن قرارداد دارم در این تیم می مانم و اگر اتفاق خاصی نیفتد فصل آینده هم در خدمت تیم ذوب آهن خواهم بود.


بازیکن شمالی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مورد پوشیدن کفش های قرمز رنگ در دیدار با مقاومت گفت: باور کنید مساله خاصی مدنظرم نبود و قصد بخصوصی از این کار نداشتم و من به تیم ذوب آهن پایبند و علاقه مند هستم و با تمام وجود برای این تیم بازی می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)