مرجع خبری پرسپولیس : این در حالی است که همه می‌دانند هدف او از مذاکره با شفق، انتخاب کمالوند برای جانشینی پیگرینی است! به امید سفر اعضای اتحادیه به برزیل و آرژانتین!

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، غیبت فیروز کریمی در رقابت های لیگ برتر هواداران فوتبال را نگران کرده بود که مبادا از بار طنز این ورزش در ایران کاسته شود اما حضور تراکتورسازی در این لیگ، اظهارات خنده دار مدیر عامل، سرمربی و بعضی هواداران این تیم خیال ما را از این بابت به کلی راحت کرد.

 

آخرین اظهار نظر جالب توجه ناصر شفق مدیرعامل تراکتور سازی که گفته بود: «هواداران تراکتورسازی از هواداران رئال مادرید هم بیشتر هستند» و همچنین اظهار نظر فراز کمالوند که البته به شوخی گفته بود:”«از قول یک منبع آگاه بنویسید من هم جایگزین سرمربیگری رئال مادرید هستم” بار دیگر دستمایه طنز نویسان ورزشی قرار گرفته.

 

 

 

 

 

یادآور می شویم سرمربی شوخ تیم تبریزی چند روز قبل هم گفته بود: «اگر تراکتورسازی را قهرمان لیگ نکردم من را در دروازه تهران اعدام کنید!» دست نوشته های یک خبرنگار ورزشی در وبلاگ شخصی اش به همین موضوع پرداخته که در پی می خوانید:

 

مهدی محمدی در وبلاگ یادداشت‏های یک خبرنگار SPORT (مزدور) در یادداشتی تحت عنوان مزدور لژیونر می‏شود؟ نوشت: عنوان  اعضای محترم اتحادیه فوتبال که در اسپانیا به سر می‌برند اعلام کرده‌اند که موافقت مسئولان اسپانیا را برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی ایران جلب کرده‌اند!

حالا اینکه وقتی فوتبال مملکت برای خود فدراسیون دارد،‌ اتحادیه کجای پیاز است که مذاکره می‌کند بماند، اینکه بورکینافاسو و گوام هم حاضر نیستند با تیم‌های اصلی خود دیدار دوستانه با ما داشته باشند هم بماند، فقط امیدوارم اسپانیایی‌ها یادشان نیاید که تیم ما چندی پیش در سرزمینشان با گالیسیای جدایی طلب بازی کرد و آنها هم چقدر حرص خوردند!!

همچنین اعلام شده که مسئولان باشگاه اوساسونا ابراز امیدواری کرده‌اند بیایند ایران برای انجام چند بازی دوستانه! از آنجا که برخی اعضای تیم ما مزدوران ورزشی(رسانه ورزش) هم به همراه کاروان خالی از مدیران فوتبال اتحادیه در اسپانیا حضور دارند، لابی‌های لازم انجام شده تا به دعوت باشگاه رئال مادرید به اسپانیا مشرف شویم و خدا را چه دیدید شاید ما هم لژیونر شدیم!

رئالی‌ها اعلام کردند به شدت از مسئولان اتحادیه دلخورند که چرا برای بازی با ایران یا حداقل یکی از تیم‌های لیگ برتری با آنها صحبت نشده است. پرس با حسرت از اینکه شفق قرار بوده به اسپانیا برود ولی نرفت گفت: “حیف شد، فرصت خوبی بود تا برای بازی در تبریز با مدیرعامل تراکتورسازی مذاکره کنیم.”

این در حالی است که همه می‌دانند هدف او از مذاکره با شفق، انتخاب کمالوند برای جانشینی پیگرینی است! به امید سفر اعضای اتحادیه به برزیل و آرژانتین!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)