مرجع خبری پرسپولیس : داوود سيد عباسي بازيكن تيم فوتبال ابومسلم پيش از ديدار به سمت نيمكت پرسپوليس رفت و با حبيب كاشاني ديده بوسي كرد.

خداداد عزيزي بازيكن مشهدي و سابق تيم ملي و از مربيان تيم هاي مشهدي در رختكن پرسپوليس حضور يافت و با علي دايي و حبيب كاشاني و اشپيتم آرفي ديدار كرد.

بعد از اينكه پرسپوليس در نيمه اول 3 بر يك برابر ابومسلم در نيمه اول شكست خورد علي دايي بين دو نيمه شيث رضايي و هوار ملا محمد را تعويض كرد. سرمربي پرسپوليس تا دقيقه 70 هر 3 تعويض خود را انجام داد.


*بارش شديد باران در نيمه دوم باعث شد شماري از تماشاگران ورزشگاه را ترك كنند.


*داوود سيد عباسي با نقاب ويژه‌اي در ميدان حاضر شده است، در حاليكه در هفته‌هاي گذشته داوران به شيث رضايي؛ مدافع پرسپوليس اجازه حضور در ميدان را با نقابي مشابه ندادند.

 


 


*ماموران نيروي انتظامي در حركتي ابتكاري با چينش ماموران خود بر روي سكوها واژه “همت مضاعف ” را ساختند.
*تماشاگران ابومسلم با اينكه تيمشان به دسته اول سقوط كرده است اما از اين برد بسيار خوشحال هستند و عليه پرسپوليس و علي دايي شعار مي‌دهند.

سعيد خاني و پژمان جمشيدي كه مدتي پيش از سوي مسئولان باشگاه از تيم كنار گذاشته شده بودند امروز در جايگاه خبرنگاران حاضر شدند. ابومسلم پيش از اين ديدار سقوطش به دسته اول قطعي شده است.


*پيش از آغاز مسابقه ماموران نيروي انتظامي حركات نمايشي در ورزشگاه انجام دادند و با انجام مانورهايي اقتدار اين نيرو را به معرض نمايش گذاشتند.


*علي حنطه پيش از مسابقه به سراغ علي دايي رفت و به عنوان سرمربي تيم ميهمان به سرمربي پرسپوليس خوشامد گفت.


*طرفداران ابومسلم بعد از اينكه از پرسپوليس پيش افتادند عليه علي دايي شعار دادند.

 

ليدرهاي استيل آذين از شكست سنگين پرسپوليس در نيمه اول برابر ابومسلم شادمان شدند و ابومسلم را تشويق كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)