تمام بازيكنان برابر ابومسلم بد بازی كردند

مرجع خبری پرسپولیس: مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تيم ما در بازي برابر ابومسلم در تمامي نقاط با مشكل روبرو بود و تمامي بازيكنان بازي بسيار بدي به نمايش گذاشتند.


سپهر حيدري در خصوص شكست 3 بر يك برابر ابومسلم اظهار داشت: تمام بازيكنان بازي افتضاحي از خود به نمايش گذاشتند و كابوس بسيار تلخي را برابر ابومسلم تجربه كرديم.  در تمام نقاط زمين با مشكل روبرو بوديم. حتي بازيكنان 5 درصد توانايي خود را در زمين به نمايش نگذاشتند.

حيدري ضمن مقصر خواندن بازيكنان افزود: حبيب كاشاني و علي دايي به هيچ عنوان در اين شكست مقصر نبودند و هواداران بدانند كه بازي ضعيف بازيكنان باعث نتيجه نگرفتن پرسپوليس در اين ديدار شد.

 

 

مدافع پرسپوليس خاطرنشان كرد: شرمنده هواداران شديم، اما اين شكست تلنگر خوبي قبل از رويارويي با گسترش فولاد تبريز در فينال جام حذفي بود تا با انگيزه بيشتري برابر اين تيم قرار گيريم.

 

حيدري در مورد تمديد قرارداد خود با اين تيم يادآور شد: هم اكنون در شرايط حساسي قرار داريم و براي كسب عنوان قهرماني در جام حذفي تلاش مي‌كنيم و درست نيست در مورد چنين مسائلي صحبت شود. پس از پايان فصل در اين مورد صحبت خواهم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)