پرسپولیس نیوز :مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا زمینه برگزاری اردو در آنتالیای ترکیه را فراهم کنند.

در حالی که پیش از این قرار بود تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شود، اما با اعلام مدیر روابط عمومی این باشگاه تمرین فردای سرخ‌پوشان در ساعت 11 صبح و در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار می‌شود.

در صورتی که تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در تهران ادامه پیدا کند و قرار باشد سرخ‌پوشان روزی دو نوبت تمرین کنند، تمرین این تیم روزهای زوج و در نوبت صبح در ورزشگاه آزادی و در نوبت عصر در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار می‌شود.

همچنین در روزهای فرد تمرین سرخپوشان در نوبت صبح در ورزشگاه درفشی‌فر و در نوبت عصر در ورزشگاه آزادی و در زمین شماره 2 برگزار خواهد شد.

* برانکو فردا بعد از سپری کردن دوران تعطیلات به تهران می‌آید و قرار است برای رسیدگی به امور پرسپولیس جلسه‌ای با علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه برگزار کند که زمان این جلسه فردا خواهد بود.

* با منتفی شدن اردوی پرسپولیس در دبی مسئولان این باشگاه در تلاش هستند تا زمینه برگزاری اردو در آنتالیای ترکیه را فراهم کنند. به همین منظور مسئولان این باشگاه پیگیر مسائل مالی و پیدا کردن کمپ تمرینی در آنتالیا هستند تا در صورت فراهم شدن شرایط اردوی سرخپوشان به جای دبی در آنتالیا انجام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)