مرجع خبری پرسپولیس : خبرهای امروز باشگاه پرسپولیس را در چند خط مرور می کنیم ، با ما همراه باشید :


* مدتها بود كه صحبت از حضور حسين عبدى براى شركت در كلاس مربيگرى بود. عبدي روز ششم تيرماه براي حضور در يك دوره مربيگري به انگلستان سفر مي‌كند. وی امروز هم در باشگاه به ديدن كاشاني مي‌رود تا هماهنگي‌هاي لازم را براي اين سفر انجام بدهد.


* كريم باقري اگرچه قراردادش را چند هفته پيش تمديد كرده اما مبلغ قرارداد جديدش هنوز مشخص نشده و قرار است بعد از بازي با سپاهان، باقري و كاشاني در اين باره به مذاكره بنشينند و بر سر يك مبلغ مشخص توافق كنند.

 


* به خاطر سفر بامدادي پرسپوليس در بازگشت به تهران، تمرين جمعه لغو شد و سرخ‌ها امروز صبح ريكاوري مي‌كنند و بعد از آن هم به استخر و سونا مي‌روند. تمرین امروز در سکوت کامل و بدون حضور تماشاگران برگزار شد .

 

*شايعه شده بود كه به خاطر شعارها در بازي با استيل‌آذين، تماشاگران پرسپوليس از حضور در ورزشگاه محروم مي‌شوند اما مسوولان كميته انضباطي فدراسيون اين شايعه را تكذيب كرده و خبر دادند كه شايد فقط توبيخ و جريمه‌اي گريبان پرسپوليس را بگيرد. گزارش ناظر فدراسيون از بازي پرسپوليس- استيل‌آذين، پنج‌شنبه در اختيار كميته انضباطي قرار گرفته است.

* با توجه به 300 میلیون کمک سازمان تربیت بدنی به پرسپولیس باشگاه پرسپولیس امروز از این پول 5 تا 10 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را به حساب آنها واریز کرد.


* سازمان ليگ برتر فوتبال با ارسال نامه‌اي به باشگاه‌ها از تغيير برنامه مسابقات در هفته سي و چهارم خبر داد اما زمین بازی پرسپولیس و سپاهان تغییری نکرد.


* کادر فنی پرسپولیس از بازیکنان این تیم خواست تا قبل از بازی گسترش فولاد هیچ مصاحبه جنجالی را با رسانه‌ها انجام ندهند.


* با توجه به گلهای خورده تیم پرسپولیس مقابل ابومسلم سقوط کرده و همچنین ضعف خط میانی در خلق موقعیت ها کادر فنی پرسپولیس قصد دارد مقابل بازی گسترش فولاد با چند تغییر حاضر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)