مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال بندرانزلي گفت: فعلا بازيكن ملوان هستم اما اگر كاشاني و دايي صلاح بدانند پرسپوليسي مي‌شوم.


مهرداد اولادي پس از حضور در تمرين امروز پرسپوليس عنوان كرد: پرسپوليس تيم سابق من است و هميشه از صميم قلب اين تيم را دوست دارم. بازيكنان و كادر فني اين تيم از دوستان من هستند و آرزو مي‌كنم در فينال جام حذفي موفق باشند.

 

وي در خصوص حضورش در تمرين امروز گفت: تمرين ملوان امروز تعطيل است به همين دليل در تمرينات پرسپوليس حضور يافته‌ام. من بازيكن ملوان هستم و آمده‌ام بازيكنان پرسپوليس را ببينيم. به نظر من غير حرفه‌اي نيست كه در تمرين امروز آمدم. اصلا بنويسيد آمده‌ام به كاشاني و دايي خسته نباشيد بگويم.

 

 

اولادي تصريح كرد: وقتي كه امارات بودم كمتر موفق شدم در كنار پرسپوليسي‌ها باشم اما حالا كه در ملوان هستم سعي مي‌كنم بيشتر در خدمت پرسپوليس باشم.

 

اولادي در جواب اين سئوال كه در صورت حل مشكل سربازي‌اش پرسپوليسي خواهد شد يا خير گفت: من پرسپوليس را قلبا دوست و اين موضوع را ثابت كرده‌ام. اگر دايي و كاشاني صلاح بدانند فصل آينده در خدمت پرسپوليس هستم. من عاشق اين تيم هستم و هر چه دارم از پرسپوليس است اما همه چيز به موقع خود انجام مي‌شود.

 

وي در جواب اين سئوال كه چرا بازيكنان كمتري از ايران لژيونر مي‌شوند گفت: معتقدم در چند سال گذشته در اين بحث ناموفق بوديم. شما بايد از كارشناسان بپرسيد كه چرا بازيكنان به تيم‌هاي عربي و اروپايي ترانسفر نمي‌شود ولي به نظر من در اين مورد بار فني حرف اول را مي‌زند.

 

گفتنی است طی مسابقه تیمهای ملوان و پرسپولیس که به تساوی دو تیم منجر شد اولادی تک گل تیمش را به ثمر رساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)