مرجع خبری پرسپولیس : در تمرين روز گذشته دوشنبه 20 ارديبهشت ماه پرسپولیس قبل از ديدار با گسترش فولاد تبريز از ورود خبرنگاران و هواداران اين تيم ممانعت به عمل امد كه سرپرست تيم اين كار را از اختيارات كادر فني دانست. 

      

محمود خوردبين سرپرست تيم فوتبال پرسپولیس تهران افزود: به دليل حساسيت بالايي كه در فينال جام حذفي وجود دارد كادر فني تصميم گرفت كه تمرينات پاياني بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران برگزار شود كه اين كار درفوتبال اروپا نيز رايج است و در ديدارهاي حساس از حضور هواداران و خبرنگاران ممانعت به عمل مي آيد.

وي در ادامه افزود: ممانعت از حضور خبرنگاران و هواداران جزو اختيارات كادر فني است و بايد همه به ان اقدام احترام بگذارند پايان تمرين پذيراي خبرنگاران و تماشاگران بوديم و تمامي اعضاي تيم به بهترين نحو پاسخگوي خبرنگاران و اصحاب رسانه بودند كار غير حرفه اي نيست.

  

 

خوردبين در خصوص بازي با گسترس فولاد تبريز و ا خرين وضعيت پرسپولیس گفت: باخت مقابل ابومسلم را به فراموشي سپرديم و طي هفته تمرينات خوبي از لحاظ كار با توپ و تاكتيكي و شادابي و نشاط انجام داديم و مطالبات برخي از بازيكنان نيز پرداخت شد تا با روحيه ي هرچه بيشتر به مصاف گسترش فولاد تبريز برويم حريف از كادر فني مجرب و بازيكنان با تجربه اي برخوردار است و  انگيزه در اين تيم حرف اول را مي زند.

البته از اين تيم تبريزي شناخت كافي داريم و فيلم بازي هاي آنها را به خوبي آناليز كرده ايم تنها براي برد به تبريز مي رويم و به سه امتياز اين بازي نياز صد درصد داريم زيرا درصورت نتيجه اي غيراز برد هيچ حرفي براي گفتن نخواهيم داشت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)