مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاید سپهر مسائلی را در رختکن دیده که این حرفها را زده اما من این موارد را در رختکن ندیدم. آنقدر در رختکن فکرم مشغول بازی بود که نه چیزی دیدم و نه شنیدم.

“عادل کلاه‌کج” اظهارداشت: دقیقا در جریان صحبتهای سپهر حیدری نیستم اما حتما وی چیزهایی دیده یا شنیده که چنین حرفهایی را بر زبان آورده اما واقعیت امر این است که آنقدر بد گرم کردیم که معلوم بود نمی‌توانیم خوب کار کنیم البته نباید از حق هم گذشت که ابومسلم خیلی خوب بازی کرد شاید اگر آن پنالتی را داور نمی‌گرفت و بازی را خوب شروع می‌کردیم حالا برنده این دیدار می‌َدهیم.

وی ادامه داد: اینکه می‌گویند در بین 2 نیمه رختکن شلوغ بود و بازیکنان با یکدیگر درگیر شده بودند اصلا صحت ندارد. دایی و کادر فنی با بازیکنان در مورد بازی صحبت کردند و درگیری در کار نبود و نمی‌دانم این اخبار را از کجا آب می‌خورد.

کلاه‌کج در خصوص مصدومیتش گفت: آنقدر در خصوص مسائل پرسپولیس فکر و خیال کردم و اعصابم خرد بود که از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شدم. دوست دارم خیلی حرفها بزنم اما نمی‌خواهم رسانه‌ای شود و منتظر بازی آخر پرسپولیسم تا حرفهایم را به کاشانی و دایی بزنم.

وی گفت: اصلا نمی‌خواهم ساز جدایی بزنم شاید شرایط طوری رقم خورد که در این تیم ماندم بعضی مسائل پرسپولیس باعث شده که فکرم بی‌جهت مشغول شود.

هافبک پرسپولیس در خصوص شایعه تبعیض دایی بین بازیکنان گفت: نمی‌دانم این خبرها را چه کسی منتشر می‌کند حتما کسی را که این اخبار را به دروغ می‌نویسد را در ورزشگاه راه می دهند که بی‌جهت چنین سخنانی را بر زبان می‌آورد. رابطه دایی با همه بازیکنان خوب است. حتی سعی کرده در این خصوص به همه بازی بدهد.

کلاه‌کج ادامه داد: باید شکست مقابل ابومسلم را فراموش کنیم و تحت هیچ شرایطی فینال جام حذفی را از دست ندهیم. اگر بخواهیم جام را از دست بدهیم دیگر نباید روی زمین باشیم و باید قبر خودمان را بکنیم و به زیر زمین برویم.

وی افزود: معلوم نیست به دیدار با گسترش فولاد برسم از دیشب تا حالا پایم را یخ درمانی می‌کنیم خیلی بیخودی مصدوم شدم. خیلی حرف است که یک فصل مصدوم نشوی و بعد بیخود و بی‌جهت مصدوم شدم. اگر جام‌حذفی را نگیریم باید همه فوتبال را بگذاریم کنار. به شخصه می‌روم دنبال ورزش تنیس.

کلاه‌کج در مورد گسترش فولاد افزود: این تیم مهره‌هایی مانند آقایی، خطیبی، انصاریان دارند که می‌توانند برای هر تیمی مشکل‌ساز شوند.

هافیک پرسپولیس خاطرنشان ساخت: استقلالی‌ها 2 سال دنبال من بودند. امسال هم دنبالم بودند اما از وقتی به پرسپولیس آمدم دیگر فکر رفتن به استقلال را نمی‌کنم. بازیکنی که به 2 تیم استقلال و پرسپولیس می‌آید دیگر نباید فکر رفتن به تیم رقیب را بکند اما در آخر باید تأکید کنم که خیلی حرفها دارم که در آخر فصل به کاشانی و دایی بزنم واصلا نمی‌خواهم رسانه‌ای شود، زیرا با زبان نمی‌توان فوتبال بازی کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)