مرجع خبری پرسپولیس :  زارع كار خود را در اولين تجربه اش در لژيونر شدن با الامارات آغاز كرد ولى در پايان فصل، پيراهن الشارجه را بر تن داشت. پس از شكست اين تيم برابر الوحده، دقايقى با او همكلام شديم كه ماحصل اين گفت وگو را مى توانيد بخوانيد:


• چى شد كه مقابل الوحده باختيد؟

– الوحده يكى از تيمهاى خوب امارات است. چند هفته اى بود كه آنها صدرنشين بودند. در اين بازى نيز با سه امتياز مى توانستند در فاصله يك هفته به پايان ليگ، قهرمانى خود را مسجل كنند. براى همين انگيزه  زيادى مقابل ما داشتند. البته ما هم تلاش خودمان را كرديم ولى در نهايت پيروزى به نام حريفمان ثبت شد. البته بايد بگويم عملكردمان نسبت به قبل چندان خوب نبود و شايد به نوعى مستحق اين باخت بوديم.


• حضور ۴۵ دقيقه اى تو در اين بازى چه علتى داشت؟

– نيمه اول تيم قرار بود هجومى تر باشد به همين دليل من حضور نداشتم. در نيمه دوم كادر فنى مرا به زمين فرستاد و حدود ۴۵ دقيقه هم در تركيب الشارجه حضور داشتم.


• براى آينده چه برنامه اى دارى؟

– فعلاً يك بازى از ليگ امارات باقى مانده و تمام تمركزم روى اين بازى است بعد از آن هم قصد دارم كمى استراحت كنم. فرصت دارم كه در مورد آينده ام با دقت نظر تصميم بگيرم.


• برنامه اى براى بازگشت به ايران ندارى؟

– هنوز فكرى در اين مورد نكرده ام. البته دلم براى بازى در ايران تنگ شده اما هنوز به صورت جدى و قطعى برنامه اى در اين خصوص ندارم. فعلاً بايد شرايط را بررسى كنم هيچ كس به طور كامل و صد در صد از آينده اش خبر ندارد.


• وضعيت پرسپوليس را چطور مى بينى؟

– به هر حال افت و خيز تيمها در طول يك فصل مساله عجيب و غير طبيعى نيست. من از بطن اتفاقات دور بودم و نمى توانم در اين مورد اظهارنظر صد در صدى داشته باشم. وقتى شكست و ناكامى پيش مى آيد در نتيجه حاشيه تيمها زياد مى شود و اين حواشى دست به دست هم مى دهد كه تيمم با افت و خيز مواجه شود. به هر حال سپاهان در نيم فصل اول امتيازات زياد و ارزشمندى را كسب كرد و در نيم فصل دوم تقريباً با خيالى راحت تر كار كرد. البته با توجه به اينكه پرسپوليس در جام حذفى فيناليست شده و هنوز هم شانس قهرمانى دارد، نبايد نااميد شود.


• به عنوان سوال آخر، فكر مى كنى پرسپوليس قهرمان جام حذفى مى شود؟

– پرسپوليس بايد در فينال مقابل يك تيم ليگ يكى قرار گيرد اين مساله نبايد باعث شود حريف خود را دست كم بگيرد. به هر حال با توجه به نيرو ها و داشته هاى فنى، پرسپوليس شانس اول قهرمانى است. من هم دوست دارم و دعا مى كنم اين مساله تحقق يابد و پرسپوليس قهرمان شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)