مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:  بعد از گلی که به گسترش فولاد زدیم فشار روی تیم بسیار زیاد بود اما خیلی خوب از گلمان دفاع کردیم و توانستیم دست پر به تهران برگردیم.


حمید علی عسگری اظهارداشت: گسترش فولاد تیم بسیار خوب و دونده‌ای است و صددرصد تیمی که بتواند به فینال برسد حتما پتانسیل بالایی دارد. آنها از بازیکنان خوبی هم بهره‌مند بودند. تاکتیک بازیشان طوری بود که آنها می‌خواستند از چپ و راست به ما حمله کنند.

 

وی ادامه داد: فکر می‌کنم نیمه اول خوب کار کردم اما در نیمه دوم کمی بدنم تحلیل رفت و دایی تصمیم گرفت که در دقیقه 60 تعویضم کند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جو وحشتناک ورزشگاه تبریز اذعان داشت:

 

 

 

از بی‌احترامی به دایی در استادیوم تبریز واقعا تعجب کردم. آنها خیلی به دایی و بازیکنان پرسپولیس بی‌احترامی  کردند. نمی‌دانم آن تکه سنگهای بزرگ را از کجا تهیه کرده بودند. حتی یکی از این سنگها کم مانده بود به سامان آقازمانی بخورد که خدا را شکر به او برخورد نکرد.

 

علی عسگری ادامه داد: در بازی با تراکتورسازی علی دایی را خیلی تشویق کردند اما در این بازی نمی‌دانم آنها چرا توهین می‌کردند. به هر حال بازیکنان گسترش فولاد به دلیل انگیزه‌ای که به خاطر جام حذفی و پخش مستقیم داشتند خیلی خوب و دونده ظاهر شدند. این بازی می‌توانست برای آنها سکوی پرتاب باشد و برای همین خیلی خوب کار کردند. انشاءالله بتوانیم بازی برگشت را با یک نتیجه خوب ببریم و هوادارانمان را از این استرس نجات دهیم.

 

وی در خصوص بازی با سپاهان خاطرنشان ساخت: می‌خواهیم در بازی با سپاهان خیلی چیزها را ثابت کنیم. این بازی انگیزه خاص خودش را دارد. 2 سال پیش ما دقیقه 96 جام را از سپاهانی‌ها بردیم بنابراین آنها برای جبران قدم به میدان مسابقه خواهند گذاشت. البته آن بازی دیگر تمام شده و امسال هم آنها جام گرفتند که نوش جانشان باشد اما ما باید بازی را ببریم تا نشان دهیم پرسپولیس همیشه قدرتمند است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)