مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان گسترش به علت انگیزه بسیاری که داشتند خیلی دونده کار کردند اما خدا را شکر با بازی عاقلانه توانستیم آنها را مغلوب کنیم.


حسین بادامکی  اظهارداشت: اگر پنالتی خلیلی خراب نمی‌شد حالا با خیال راحت به بازی برگشت فکر می‌کردیم اما همین که توانستیم در این دیدار پیروز شویم، به جشن قهرمانی فکر می‌کنیم.

 

وی در خصوص اتفاقات بازی گسترش فولاد و پرسپولیس اذعان داشت: از اتفاقاتی که در این بازی افتاد بسیار متعجب شدم. چنین کارهایی را حتی تیم تراکتورسازی در قبال ما انجام نداد و در این دیدار خیلی از سوی تماشاگران تبریزی اذیت شدیم. نمی‌دانیم آن سنگها را چطور به ورزشگاه آورده بودند و فقط به سمت ما تکه‌های بتنی پرتاب می‌کردند.

 

 

حتم بدانید اگر آن تکه‌های بتن به سر کسی اصابت می‌کرد زنده نمی‌ماند.

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس افزود: می‌خواهیم با روحیه‌ای خوب به بازی برگشت فکر کنیم. قطعا به پیروزی پرگل فکر می‌کنیم و می‌خواهیم در کنار هوادارانمان جشن قهرمانی بگیریم.

 

وی با اشاره به اینکه باوجود بازیهای خوبی که انجام داده اما امسال زیاد دیده نشده، گفت: متأسفانه امسال اینچنین بود اما من تمام تلاشم را می‌کنم تا وظایفی که مربیان از من خواستند را به نحو احسن انجام دهم.

 

بادامکی در پایان خاطرنشان ساخت: به هوادارانمان قول می‌دهم که پرسپولیس قهرمان جام حذفی خواهد شد و در آزادی جشن قهرمانی بگیریم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)