مرجع خبری پرسپولیس : مرور می کنیم تمام اخبار پرسپولیس را در 24 ساعت گذشته در چند خط:

 

* مقرر شده شب قبل از بازي پاياني ليگ برتر مقابل سپاهان، پاداش پيروزي مقابل گسترش فولاد كه يك ميليون تومان است به بازيكنان پرسپوليس پرداخت شود.


* حبيب كاشاني روز پنج‌شنبه اعلام كرد درصورت قهرماني پرسپوليس، به غير از اهداي پژو 206 به بازيكنان اصلي، به بازيكنان ذخيره هم پاداش ويژه‌اي داده مي شود. گفته مي شود اين پاداش يا 5 ميليون تومان پول است  .


*با وجود آنكه قرار بود ابراهيم شكوري از زانوي مصدومش MRI بگيرد اما اين اتفاق 2 روز عقب افتاد. با اين حال پيش‌بيني دكتر زرينه از مصدوميت شكوري، پارگي مينيسك است كه شايد مدافع چپ قرمزها را يك ماه خانه‌نشين كند.


 


 


* گفته مي‌شود روز دوشنبه كميته انضباطي باشگاه براي شنيدن توضيحات عليرضا محمد درباره برخوردش با كمك‌داور بازي با گسترش فولاد تشكيل جلسه خواهد داد. جالب اينكه محمد در قبال اين خبر با يك خنده واكنش نشان داده است.


*باشگاه ملوان با ارسال نامه‌اي به باشگاه پرسپوليس از درج اخبار مذاكره و عقد قرارداد داخلي با مهرداد اولادي ابراز ناراحتي كرده اما حبيب كاشاني هم در جواب اين نامه هرگونه مذاكره و قرارداد داخلي با مهاجم ملوان را تكذيب كرده است.


*گفته مي‌شود دايي از حركت محسن خليلي براي زدن پنالتي شاكي است چرا كه پيش از بازي، تياگو را به عنوان پنالتي‌زن اول تيم معرفي كرده بود. گفته مي‌شود در تمرين بعدي، دايي با خليلي در اين‌باره صحبت مي‌كند. با اين وجود گفته مي‌شود دايي ابتدا خليلي و سپس تياگو را به عنوان پنالتي‌زن‌هاي تيمش معرفي كرده است. جالب اينكه دايي در تمرين پنج‌شنبه هم هيچ صحبتي با خليلي در اين باره نكرده است.


*با وجود آنكه 5 بازيكن يك اخطاره پرسپوليس از گرفتن كارت زرد در بازي چهارشنبه نگران بودند اما سازمان ليگ اعلام كرد مثل بازي‌هاي ليگ برتر، در بازي‌هاي حذفي نيز بازيكن با دريافت سه كارت زرد محروم مي شود. از اين رو شايد بازي كردن دو بازيكن دو اخطاره حريف در ديدار عصر چهارشنبه زياد هم عجيب نباشد.


*تيم جوانان پرسپوليس منتظر رأي كميته انضباطي عليه اتحاد شميران است كه متهم به استفاده از بازيكن صغر سني شده. در اين صورت جوانان پرسپوليس در پلي‌آف با استقلال تيم اول گروه ديگر روبرو خواهند شد.

*علي دايي گفت: پرسپوليس اگر باز هم با تيم گسترش فولاد با وجود پرتاب سنگ و كلوخ برخي تماشاگران و نامساعد بودن شرايط بازي كند مي‌تواند اين تيم را با اختلاف دو گل در تبريز شكست دهد

* فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر برای دیدار پایانی لیگ برتر و مراسم قهرمانی برنامه‌های ویژه ای دارند.

*در اخبار مربوط به پرسپوليس در صفحات روزنامه‌هاي ورزشي صبح پنج‌شنبه از جدي شدن مذاكرات و حتي عقد قرارداد داخلي يكي دو بازيكن صاحبنام با پرسپوليس اخباري به چشم مي‌خورد.

*تيم فوتبال پرسپوليس صبح شنبه به مدت يك ساعت تمرين كرد و در پايان اين تمرين سرپرست باشگاه به ديدار مربيان و بازيكنان اين تيم آمد.

*مجتبى زارعى مهاجم پرسپوليس معتقد است كه بازيكنان اين تيم در ليگ نهم حرفه اى هوادارانشان را خيلى اذيت كرده اند و با قهرمانى در جام حذفى بايد از خجالت شرمندگى طرفداران پرسپوليسى درآيند.

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)