مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل سابق سرخ ها گاهی سکوت اختیار می کند درست مثل این روزها که بدجوری از مصاحبه و اظهار نظر فراری است. عباس انصاری فرد مدیرعامل سابق پرسپولیس دقایقی با ما همکلام شد که مصاحبه وی را در پی می خوانید.

 

از عباس انصاری فرد در خصوص پیروزی پرسپولیس در دیدار رفت فینال جام حذفی پرسیدیم و وی پاسخ داد: بعد از اینکه پرسپولیس در ضربات پنالتی موفق شد صبای قم را شکست دهد گفته بودم این تیم شایستگی های بسیاری دارد و حالا هم تکرار می کنم تیمی که من بستم آسیایی خواهد شد!

 

تیم من به راحتی گسترش فولاد را شکست داد و به کمک هواداران روز سوم خرداد که اتفاقا یک روز میمون و مبارک است قهرمانی را جشن خواهد گرفت.

 

 

وی افزود: در ابتدای فصل مدام از من ایراد می گرفتند و به بازیکنانی که خریدم ولی حالا همه منتقدان با قهرمانی این تیم در جام حذفی پاسخ خود را خواهند گرفت.

 

 

 

انصاری فرد افزود: همان زمان هم گفتم بازیکنانی را جذب می کنم که قهرمانی در خونشان باشد و حالا می بینید که پرسپولیس در آستانه قهرمانی قرار گرفته است.

 

می توانستیم تیم را برای قهرمانی در لیگ ببندیم اما اتفاقاتی افتاد که از هدفمان دور شدیم. از طرفی اگر پرسپولیس به اندازه سپاهان بودجه داشت به راحتی قهرمان لیگ می شدیم اما وقتی این تیم دارای کمترین حاشیه است باید هم قهرمان شود.

 

در هر صورت لیگ ایران دو جام معتبر دارد؛ یکی لیگ که سپاهان قهرمان شد و دیگری جام حذفی که پرسپولیس من قهرمان آن خواهد شد و این نشان می دهد تیم های بزرگ، به شرط داشتن بازیکنان بزرگ موفق خواهند شد!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)