مرجع خبری پرسپولیس : براي حوارملامحمد اين فصل آنطور كه انتظار داشتيم خوب تمام نشد، گرچه حوار در بين بازيكنان فعلي پرسپوليس چهره‌اي متفاوت محسوب مي‌شود و هنوز از معدود بازيكناني است كه مي‌شود به او اميدوار بود .

-بازي برابر فولادگستر را چطور ديدي؟

خيلي بازي سختي بود، ولي خب خيلي مهم بود كه در زمين حريف با يك گل به پيروزي رسيديم. موقعيت‌هاي خوبي داشتيم كه حتي يك پنالتي هم از دست داديم. با اين حال قسمت اين است كه جام را با قدرت و در تهران بالاي سر ببريم.



-چگونه توانستيد پس از بازي ابومسلم و در يك فاصله كم به شرايط خوبي برسيد و در تبريز به خوبي از پس ميزبان برآييد؟

بازي برابر ابومسلم فكر كرديم بازي راحتي داريم و خيلي ريلكس به زمين رفتيم اما در جريان كار متوجه شديم بازي طور ديگري است، بنابراين تجربه آن روز به ما كمك كرد كه بازي برابر فولادگستر را از همان دقيقه اول جدي بگيريم. پيش از بازي هم صحبت شده بود كه بايد فينال را يك بازي در نظر بگيريم، درست مثل بازي برابر پتروشيمي!

-از رفتار هواداران حريف در سومين سفر اخير پرسپوليس به تبريز متعجب نشدي؟
همه‌ آسيا علي دايي را به عنوان نماد فوتبال ايران مي‌شناسند اما در تبريز او را با خيار مي‌زدند. جالب است كه خارج از ايران همه به ايشان احترام مي‌گذارند اما در تبريز هم به او فحاشي كردند و هم اشياء مختلفي به سمتش پرتاب كردند.


-بازي برگشت از نظر تو يك بازي ساده خواهد بود؟
در فوتبال حرفه‌اي چنين صحبتي منطقي نيست اما مي‌توانيم با بالا بردن تمركزمان در بازي برگشت با نتيجه خيلي بهتري به پيروزي برسيم.



-هواداران پرسپوليس در اين يك فصل ارتباط خوبي با تو برقرار كردند و مي‌خواهند بدانند آيا فصل آينده هم در تيم محبوبشان خواهي ماند يا خير؟

خيلي خوشحالم كه در مجموعه‌اي حضور دارم كه مديريت خوبي دارد و با مربيان و بازيكنان بزرگي هم‌تيمي‌بوده‌ام. به اميد خدا در پرسپوليس خواهم ماند اما اجازه بدهيد اين دو بازي را هم برگزار كنيم و پس از آن بنشينيم و با باشگاه صحبت كنيم. مطمئن باشيد كه اولين گزينه‌ام در ايران پرسپوليس خواهد بود.



-بازي برابر سپاهان را مي‌توان سوپرليگ باشگاه‌هاي ايران دانست؟

همه بازيكنان آماده هستند تا در اين بازي به خوبي بدرخشند. مطمئن باشيد هركس كه به زمين برود حساسيت خاص اين بازي را درك كرده و براي كسب سه امتياز به سود پرسپوليس تلاش خواهد كرد. شايد رتبه چهارم جدول را در اختيار داشته باشيم اما همه مي‌دانيم كه اين ديدار تا چه حد مهم است؛ بنابراين سعي مي‌كنيم بهترين بازي‌مان را انجام دهيم تا ليگ را با پيروزي به پايان برسانيم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)