در واکنش به اظهارات زنیدپور

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده و جذب بازیکنان جدید را به بعد از دیدار با گسترش فولاد تبریز موکول کرده ایم.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس؛ محمود خوردبین در واکنش به صحبت های میلاد زنیدپور هافبک راه آهن که گفته بود «به پیشنهاد پرسپولیس افتخار می کنم اما ارزش من بیشتر از 600 میلیون تومان است» با خبرنگار ما دقایقی همکلام شد.

 

خوردبین در خصوص شایعاتی که در خصوص توافق این تیم با چند ملی پوش برای امضای قرارداد منتشر می شود گفت: تا کنون با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده ایم و اخباری که در این خصوص در رسانه ها منتشر می شود کذب محض است.

 

خوردبین افزود: با تدبیر کادرفنی و حبیب کاشانی مذاکره با بازیکنان مورد نظر برای فصل آینده را به پس از دیدار با گسترش فولاد تبریز و قهرمانی در جام حذفی موکول کرده ایم.

 

 

 

خوردبین در واکنش به صحبت های میلاد زنیدپور نیز گفت: باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکنان جدید دستور العمل هایی دارد و به طور قطع ما برای هیچ بازیکنی 600 میلیون تومان پرداخت نخواهیم کرد.

 

سرپرست پرسپولیس در خاتمه یادآور شد: پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار است و این پیراهن به افراد شان و شخصیت می دهد و نه افراد به پیراهن پرسپولیس.

 

انتهای گزارش اختصاصی / استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)