مرجع خبری پرسپولیس : حسين عبدي مربي پرسپوليس مي‌گويد همين كه تيم در تبريز با پيروزي از ميدان خارج شده و بازيكنان سالم و سلامت‌اند بايد خدا را شكر كرد.

 

 مربي قرمزها معتقد است در جام حذفي تنها پيروزي است كه به چشم مي‌آيد. هرچند كه وي مي‌گويد پرسپوليس در نيمه نخست بسيار خوب و هوشمندانه بازي كرده است.

 

آقاي عبدي تحليل‌تان از بازي رفت فينال جام حذفي چيست؟
با جوي كه آنجا وجود داشت ما در نيمه اول بازي را كنترل كرديم و موقعيت‌هايي هم داشتيم اما حريف هم روي بازي مستقيم موقعيت‌هايي به دست آورد كه البته ناشي از اشتباه بچه‌هاي ما بود. در هر صورت نيمه اول ما خيلي سرتر از حريف بوديم و برتري‌مان بي‌دليل نبود.

 

 

 

 نيمه دوم را اما بد شروع كرديم و بازي مستقيم آنها باعث شد تيم ما عقب برود. اين حملات با مقاومت بچه‌هاي ما و ضد حمله‌هاي آنها مواجه شد و در صحنه‌هايي كه فشار آورديم موفق به كسب يك ضربه پنالتي شديم كه اگر پنالتي گل مي‌شد، كار قهرماني ما تمام بود. البته به نظر من كار قهرماني ما هنوز تمام نشده و بايد در تهران دوباره برنده باشيم.

شما گفتيد حريف بازي مستقيم انجام داد اما درصد مالكيت توپ آنها نسبت به پرسپوليس دو برابر بود.
بله اين اتفاق در بازي مستقيم هم مي‌افتد ضمن اينكه آنها در نيمه دوم بهتر از ما عمل كردند. اين هم به خاطر فشار كار روي تيم ما بود كه منجر شد بازيكنان فضاها را ببندند و كمتر ريسك كنند. با اين حال اگر درصد مالكيت در نيمه اول هم نشان داده مي‌شد، شرايط تيم ما خيلي بهتر بود.

 

پرسپوليس برد اما قبول داريد باز هم شيوه بازي تيم شما راضي‌كننده نبود؟
بله، از نتيجه راضي هستيم اما درباره بازي بايد بگويم ما در نيمه دوم فقط منطقي بازي كرديم. البته بارها گفته‌ام جام حذفي جام شگفتي‌هاست و تنها چيزي كه اهميت دارد، بردن است.

 

اين موضوع كه تيم حريف يك دسته پايين‌تر از شما قرار دارد، روي ذهنيت تيم اعم از كادر فني و بازيكنان تاثير نگذاشته بود؟
نه، اين مساله در جام حذفي درست نيست و به اين رقابت‌ها ربطي ندارد. آنها خيلي دويدند و خيلي تلاش كردند تا ثابت كنند بيهوده تا اينجا بالا نيامده‌اند اما دقت كنيد كه اگر ما گل مي‌خورديم، داستان برعكس مي‌شد؛ آنها به شدت در لاك دفاعي فرو مي‌رفتند و آن وقت مالكيت توپ اهميتي نداشت. در جام حذفي فقط نتيجه مهم است. شما فكر كنيد الان اگر استقلال مقابل الشباب بعد از نتيجه يك-2، بازي را مي‌بست و در لاك دفاعي فرو مي‌رفت اما صعود مي‌كرد كسي به اين تيم ايراد مي‌گرفت؟

شما يكي از نيمكت‌نشينان پرسپوليس در بازي تبريز بوديد و انگار بدجوري در معرض خطر قرار داشتيد؟
باور كنيد اگر آن سنگ‌هاي بزرگ از بغل گوش يك نفر رد مي‌شد آن فرد جابجا مي‌مرد. واقعاً اگر كسي مي‌مرد، مسوولان ورزشگاه مي‌توانستند شب راحت بخوابند. واقعاً من از اتفاقات آن روز متعجب و شوكه شده بودم چون هيچ كنترلي نبود و پاي بازيكن ما بر اثر اصابت سنگ آسيب ديد.

 

انگار ناظر فدراسيون گفته همه حوادث را گزارش خواهد كرد.
اگر گزارش شود و تأثيري نگذارد، آن تماشاگرنماها جري‌تر خواهند شد. گزارش بايد منجر به نتيجه شود. در اين صورت يا بايد بازي‌ها برگزار نشود يا تماشاگر به ورزشگاه راه ندهند. درست است كه تماشاگر به ورزشگاه هيجان مي‌دهد اما اين هيجان نبايد منجر به اغتشاش شود. وقتي يك سنگ بزرگ را از 50 متري پرت مي‌كنند و هيچ كس كنترلي نمي‌كند حتماً بايد در بازي‌هاي بعدي منتظر حوادث تلخي بود.

 

بازي با سپاهان در روز آخر براي شما حساس است؟
صد درصد. هيچ وقت بازي‌هاي تيم‌هايي مثل سپاهان، پرسپوليس، استقلال و ذوب‌آهن به خاطر شرايط‌شان در جدول و كري‌هاي رايج معمولي نخواهد بود چرا كه نتايج اين ديدارها در سرنوشت تيم‌ها تاثير زيادي دارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)