به دایی احترام بگذارید

مرجع خبری پرسپولیس : علي پروين مربي سابق پرسپولیس معتقد است كه كارشناسان بايد به علي دايي و تفكراتش احترام بگذارند و فرصت دهند تا وي به نتايج درخور توجهي دست يابد. 

 

 پروين گفت: تك گل پرسپوليس مقابل فولادگستر در بازي رفت سبب شده بود هواداران نگران احتمال گل تساوي و از دست رفتن اين پيروزي باشند با اين حال بازيكنان اين تيم بالاخره به نتيجه دلخواه رسيدند.

 

وي ادامه داد: پرسپوليس در تهران كار سخت تري دارد چون فولادگستر ديگر چيزي براي از دست دادن ندارد فرهاد كاظمي تيمش را به تهران مي‌آورد كه به قهرماني دست يابد به همين دليل بازيكنان پرسپوليس بايد مردانه بجنگند كه قهرمان شوند.

 

بازيكن و سرمربي سابق پرسپولیس با اشاره به حمايت‌هاي بی دريغ تماشاگران در فصل جاري افزود: اين هواداران شايسته تصاحب جام قهرماني هستند آنها حتي اگر شانس داشتند و دايي زودتر به اين تيم مي‌آمد مي‌توانستند تیمشان را در ليگ برتر نيز قهرمان ببینند..

 

 

پروين در مورد دايي و برخورد شي تيز به پهلوي وي گفت: از چنين اتفاقي ناراحت شدم، دايي اسطوره فوتبال است و بايد به وي احترام گذاشت وي خواست تيمش برنده شود و اين كاری است كه هر مربي مي‌خواهد، پس بايد به خاطر زحماتي كه سال‌ها براي فوتبال ايران و به خاطر اين مردم كشيده است برايش احترام قائل بود.

 

وي تاكيد كرد:بايد به دايي فرصت داد تا بهترين تيم سال‌هاي اخير را بسازد و هواداران پرسپولیس را خوشحال كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)