پروین به داداشی: ماشاالله چه برو بازویی!!

مرجع خبری پرسپولیس : مراسم عزاداري به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) يكشنبه شب توسط علي پروين در مجموعه ورزشي سرخپوشان آريا در منطقه غرب تهران برگزار شد.

اين مراسم كه با همت علي پروين و سعيد پرورش (شريك پروين در مجموعه سرخپوشان آريا) برگزار شد. چهره‌هاي سرشناسي مثل حشمت مهاجراني، حسن روشن، حسين هدايتي، احمدرضا عابدزاده، مجيد فرخزادي، محمد نصيري، محمد فنايي، پژمان بازغي، محمد پروين، روحا… داداشي، سياوش خيرابي و … حاضر بودند.

اين مراسم در حسينيه و مكان ورزشي مجموعه سرخپوشان آريا برگزار شد و با استقبال خوب مردم و اهالي غرب تهران روبه‌رو شد. بهرام شفيع، مجري برنامه ورزش و مردم كه غير از اين نمي‌توانست پروين را پيدا كند، همراه با تصويربردارش در اين مراسم حاضر شد و توانست در فضاي باز سالن از سلطان سرخ‌ها مصاحبه‌اي بگيرد. حشمت مهاجراني و محمد فنايي كه همراه با يكديگر راهي اين مجلس شدند، با استقبال خوب پروين روبه‌رو شدند.

 

 

 

حضور پرسپوليس در مرحله فينال جام‌حذفي باعث شده تا علي پروين هم با دقت و وسواس خاصي در مورد حضور سرخ‌ها در فينال صحبت كند: «پرسپوليس در بازي رفت فقط يك گل زد و همين باعث شده تا هوادارها كمي نگران باشن. البته با تمام اين حرف‌ها پرسپوليس برنده بازي رفت بوده و اين خيلي مهم بوده ولي به هر حال پرسپوليس در بازي برگشت كار سختي داره.

روح ا…داداش قهرمان مسابقات قوي‌ترين مردان ايران از ديگر ميهمانان پروين در مراسم سوگواري يكشنبه شب بود. پروين كه از ديدن هيكل و برو بازوي قرايي حسابي كيف كرده بود چند بار از او تعريف و تمجيد كرد.

بحث بازگشت پروين به پرسپوليس پس از حضور مجيد فرخزادي و حسين هدايتي بيش از پيش پررنگ شد. مردم و كساني كه در اين مراسم عزاداري حضور داشتند از اين سه مي‌خواستند تا به هيات مديره پرسپوليس اضافه شوند و يك كادر مديريتي قوي براي اين باشگاه بزرگ بسازند.

صحبت‌هاي در گوشي فرخزادي و پروين باعث شد تا حرف و حديث‌هاي فراواني به وجود آيد. بعضي‌ها بر اين باور بودند كه فرخزادي حامل پيامي از سوي سعيدلو براي پروين است و قصد دارد تا با برگزاري جلسه‌اي ميان رييس سازمان تربيت‌بدني و پروين زمينه‌ساز بازگشت سلطان به تيم محبوبش باشد.

در پايان اين مراسم علي پروين با چلوكباب سلطاني از عزاداران وهيات تالارداران تهران و شميرانات (محبان آل ياسين «س») پذيرايي كرد كه البته صرف چلوكباب براي شام از سوي پروين قابل پيش‌بيني بود. يكي از دوستان علي پروين (مهدي عرب) مي‌گفت اگر پروين مي‌توانست در مراسم عزاداري هم به خلق ا… دل و جيگر مي‌داد!

 

اظهار نظر جالب پروین: نباید تیزی بکنن تو پهلوی دایی!

فولادگستر چيزي براي از دست دادن نداره. من فرهاد كاظمي رو مي‌شناسم. اون فقط براي برد به تهران مي‌ياد و اگه اين روحيه رو نداشت الان تيمش در فينال نبود. پرسپوليسي‌ها بايد پرقدرت و با دقت بجنگنن و نتيجه بگيرن.»پروين نه تنها هيچ صحبتي در مورد بازي نكردن محمدش در پرسپوليس نمي‌كند، بلكه معتقد است كه بايد به دايي فرصت داد:«اگه به دايي فرصت بدن، يكي از بهترين تيم‌هاي پرسپوليس رو در اين سال‌هاي اخير مي‌سازه و مي‌تونه ملت رو شاد كنه.

اين خيلي بده كه بعضي‌ها با تيزي مي‌زنن توي پك و پهلوي دايي! هر چي باشه اون يك اسطوره است و نبايد باهاش اين كارها رو بكنن. هواداران پرسپوليس اين لياقت رو دارند كه تيمشون جام بگيره و ان‌شاءا… كه در جام‌حذفي اين اتفاق مي‌افته. من حتي معتقدم كه اگر دايي زودتر به پرسپوليس مي‌اومد، پرسپوليس در ليگ هم حرف‌هاي بيشتري براي گفتن داشت.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)