دایی تا پایان فصل آینده در پرسپولیس می ماند


مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: تا پایان جام حذفی می مانم و پس از آن در مورد هیئت مدیره و وضعیت مدیرعامل تصمیم‌گیری می شود.

 

حبیب کاشانی پس از پایان دیدار تیم‌‎های فوتبال پرسپولیس و سپاهان گفت: قلعه نویی از بعضی از هواداران گله‌مند بود و به نظر من حق با وی بود زیرا باید احترامش حفظ می شد. وی با تلاش بسیار توانست تیمش را قهرمان کند و به وی تبریک می گویم.

 

وی ادامه داد: من قهرمانی سپاهان را به مردم اصفهان، مدیریت، کادر فنی و بازیکنان سپاهان تبریک می گویم و اعتقاد دارم این موفقیت حاصل یک کار تیمی موفق بوده است. آنها در طول فصل از فرصت‌های خود بهتر استفاده کرده و در نهایت قهرمان لیگ برتر شدند.

 

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: تماشاگرانی که به ورزشگاه نیامدند یک بازی بسیار زیبا را از دست دادند، ضمن اینکه از کسانیکه به ورزشگاه آمده بودند هم تشکر می کنم.

 

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت هیئت مدیره و مدیریت باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: تا آخر جام حذفی هستم و پس از آن در خصوص اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه تصمیم گیری خواهد شد.

کاشانی در پایان در مورد وضعیت علی دایی در تیم پرسپولیس گفت: دایی با باشگاه قراردادی یک سال و نیمه دارد و قطعا فصل آینده هم در تیم می ماندچون قرارداد دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)