کاشاني: دايي فصل آينده هم سرمربي پرسپوليس است / ادامه حضورم در پرسپولیس به نظر سازمان بستگی دارد


مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس تهران گفت: علي دايي در فصل آينده رقابت هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي کشور نيز به عنوان سرمربي هدايت تيم پرسپوليس را برعهده خواهد داشت.

حبيب کاشاني روز چهارشنبه خاطرنشان کرد: مدت قرارداد علي دايي با باشگاه يک فصل و نيم است و با توجه به اينکه از عملکرد وي راضي هستيم، اين مربي سال آينده نيز هدايت پرسپوليس را برعهده مي گيرد.

 

وي در خصوص وضعيت حضور خود در اين تيم گفت: مدت سرپرستي ام در باشگاه پرسپوليس تهران در پايان فينال جام حذفي به پاياني مي رسد و هنوز براي ادامه حضورم در اين باشگاه از سوي سازمان تربيت بدني تصميمي اتخاذ نشده است.

 

 


سرپرست باشگاه پرسپوليس تهران در خصوص مذاکره با بازيکنان سرشناسي چون مهدي مهدوي کيا، حسين کعبي و مهدي رحمتي براي حضور در تيم پرسپوليس گفت: تاکنون هيچ صحبتي با بازيکنان ساير تيم ها انجام نشده و مذاکره با آنان را به پايان رقابت هاي جام حذفي موکول کرده ايم.



کاشاني برگزاري منظم مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاههاي ايران را از نکات مهم رقابت هاي فصل جاري دانست و افزود: اميدوارم اين مساله در فصل آينده نيز ادامه داشته باشد، چرا که برگزاري منظم مسابقات باعث شناسايي استعدادهاي جديد در فوتبال است


سرپرست باشگاه پرسپوليس درباره اظهارات ميثاق معمارزاده در خصوص صحبت هاي پاياني با رحمتي و عقد قرارداد با وي تصريح كرد: از حرف هايي كه مطرح شده واقعا تعجب مي كنم. حدود 5 ماه است كه با رحمتي تماس و ديداري نداشته ام و واقعا بر من پوشيده است كه چگونه اين حرف ها به ميان آمده است.


وي در جواب اين سوال كه شايد واسطه هايي از طرف شما با رحمتي تماس گرفته باشند گفت: اين حرف اصلا واقعيت ندارد. اگر بخواهم با يك بازيكن حرف بزنم اين كار را انجام مي دهم و نيازي نيست فردي از طرف من اين كار را انجام دهد.


كاشاني درباره بازي با گسترش فولاد تبريز خاطرنشان كرد: بازي سختي در پيش داريم اما بازيكنان ما سراسر انگيزه هستند تا با يك بازي هجومي به برتري برسند. بسيار دوست دارم يك جام را در كنار دايي و بازيكنان به هواداران تقديم كنم تا خاطرات تلخ سال جاري را از خاطر آنها پاك شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)