مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس با انتقاد از رفتار هواداران سپاهان برخورد كميته انضباطي فدراسيون را خواستار شد.


سپهر حيدري در رابطه با بازي تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و سپاهان اظهار كرد: تيم ما دراين مسابقه فرصت‌هاي گلزني زيادي را از دست داد، ما خوب بازي كرديم و واقعا شايسته پيروزي بوديم.

 

گل دوم پرسپوليس سالم بود و نمي‌دانم چرا داور آن را قبول نكرد. به هر حال قهرماني سپاهان در ليگ برتر را فقط به سپاهاني‌ها تبريك مي‌گويم نه آن دسته از هواداراني كه براي تشويق اين تيم از اصفهان به استاديوم آزادي آمدند.

 

وي گفت: نمي‌دانم كميته انضباطي چه برخوردي با رفتار اين تماشاچيان دارد؛ بالاخره صدايشان هم ضبط شده و همه ديدند كه به من فحاشي كردند. از رييس كميته انضباطي فدراسيون مي‌پرسم كه اگر چنين رفتارهاي واضحي جريمه ندارد، پس چه رفتارهايي داراي جريمه است؟

 

 


حيدري ادامه داد: پرسپوليس در اين فصل هم زحمت زيادي كشيد اما انگار خدا نمي‌خواست ما در ليگ قهرمان شويم. به هواداران پرسپوليس قول مي‌دهيم كه جشن باشكوه‌تري را نسبت به جشن قهرماني سپاهان خواهيم گرفت. تيم ما دو سال پيش مثل چنين روزي، با پيروزي بر سپاهان قهرمان ليگ شد و واقعا شرايطي كه آن بازي داشت و جشن بعد از آن، با مراسم امسال فرق مي‌كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)