مرجع خبری پرسپولیس : خبر کوتاه است و واضح.همه این روزها شنیده اند و نقل کرده اند: پرسپولیس با مهدی رحمتی بصورت جدی در حال مذاکره است. آیا این به معنای سوزاندن سرمایه ای چون علیرضا حقیقی نیست؟

 

 این که از طرف رحمتی و یا باشگاه پرسپولیس خبر تکذیب شود طبیعی است و در این سطور به تایید و تکذیب آن کاری نداریم. آنچه ما را بر آن داشت تا چند خطی بنویسم یک نقد به رفتارهای غلط و تکراری مدیران در فصل نقل و انتقالات است. اگر به عنوان پیشفرض  بپذیریم که فوتبال ما حداقل به این درجه از شعور و بینش رسیده که مدیرانش در فصل نقل و انتقالات با هماهنگی کامل با مسئولین فنی برای فصل بعد اقدام به جذب بازیکنان تازه می نمایند، و باز اگر بپذیریم که مجموعه فنی و مدیریتی با دیدگاه مناسب خریدهایی خواهند کرد که در نقاط مختلف زمین ضعف‏ها و کمبودهای تیم در سال پشت سر گذاشته شده را جبران نمایند، آنگاه از آقایان کاشانی و دایی می توان پرسش نمود با چه تدبیر و عقلانیتی به دنبال خرید مهدی رحمتی هستند؟

 

 

 آیا این صحیح است که باشگاه پرسپولیس چندین سال با صرف هزینه‏ها و بخشیدن زمان و موقعیت به جوانی به نام علیرضا حقیقی حال که او به مرز پختگی و بزرگ شدن رسیده و روز به روز کامل‏تر و بهتر جلوه میکند ( نیم فصل دوم لیگ اخیر ) و در صورت حمایت غیر و ممارست شخصیش و با استمرار در همین جاده رشد و ترقی می تواند

 

 حتی کاندیدای مناسبی برای قفس توری ملی ما و حراست از آن باشد ( البته فعلا بعد از رحمتی )، حال با چه بینشی باشگاه پرسپولیس تمام زحماتی که برای حقیقی جوان متقبل شده و شایستگی‏های فعلی وی را نادیده می گیرد تا با جذب رحمتی آینده علیرضا را نابود کند. یادمان باشد رحمتی در تیم بزرگی چون سپاهان آقایی می‏کند و حقیقی نیز در تیم بزرگ و محبوب دیگری چون پرسپولیس روز به روز بهتر می شود و جایگاهش را تثبیت می کند. با هیچ منطقی حضور همزمان این دو در یک تیم پذیرفتنی نیست .

 

جذب رحمتی در این شرایط کاری بس عبث و حتی مضر است. یادمان نرود امسال باشگاه بزرگ دیگر کشورمان یعنی استقلال رفتار بسیار غلط و سوال برانگیزی را در قبال استعداد بزرگی به نام وحید طالب لو در پیش گرفت که جای پرسشهای فراوانی دارد. چه ادله ای وجود داشت که وحید جوان و محجوب را به نیمکت تبعید کردند، در شرایطی که جانشینش هیچ گاه مانند او دل هواداران باشگاه را ارام و اسوده نگاه نداشت.

در کل مدیران فوتبال را به بازاندیشی در مورد تصمیمات خویش در فصل نقل و انتقالات دعوت می کنم. ما در فوتبالمان خصوصاً در خط دروازه استعدادهای بیشماری نداریم که با سهل انگاری‏هایمان معدود ستاره‏هامان را نیز به ورطه نابودی بکشانیم.ای کاش سال اینده رحمتی و حقیقی و طالب لو را در سه تیم بزرگ و پرطرفدار باشگاهی بصورت فیکس در درون دروازه هاشان ببینیم و از رقابت سالم انها با هم و دیگر رقبا لذت ببریم.

 

نویسنده: مهدی مظفری

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)