مرجع خبری پرسپولیس: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از آخرین مسابقه این تیم در لیگ برتر گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما متأسفانه نتوانستیم به هر 3 امتیاز بازی برسیم.


مهدی شیری اظهارداشت: باتوجه به اینکه سپاهان توانسته بود قهرمان لیگ شود، بازیکنان این تیم از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردار بودند. در مجموع بازی خوبی بود و اگر اشتباهات داوری نبود چه بسا برنده این دیدار ما می‌شدیم.

 

وی در خصوص اعلام آفساید گل دوم پرسپولیس افزود: چون من در زمین بودم درست متوجه این صحنه نشدم اما زمانی که پاس را ارسال کردم و دفاع حریف را دیدم فکر نمی‌کنم اعلام آفساید درست بود.

 

 

 

 

هافبک پرسپولیس ادامه داد: در مورد بازی خودم باید دایی نظر بدهد که آیا عملکرد خوبی داشتم یا خیر اما فکر می‌کنم وی از نحوه بازی‌ام راضی بود.

 

شیری در خصوص مطالباتش گفت: قرار است در این هفته پرداختی های ما را به مرز 80 درصد برسانند و فکر می‌کنم طی روزهای آینده مطالباتمان را بپردازند.

 

همچنین هافبک پرسپولیس در خصوص فینال جام حذفی و بازی با گسترش فولاد خاطرنشان ساخت: امیدوارم همانطور که در تبریز برنده شدیمف بتوانیم در تهران هم برنده شویم تا با کسب عنوان جام حذفی دل هوادارانمان را شاد کنیم. همین که جشن قهرمانی سپاهان را در آزادی دیدیم انگیزه‌ای برای ما شد تا به قهرمانی جام حذفی بیشتر فکر کنیم.

 

وی در پایان افزود: قراردادم با پرسپولیس 2 ساله است و باوجود اینکه می‌گویند من می‌روم اما صددرصد در پرسپولیس می‌مانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)