مرجع خبری پرسپولیس: محمود خوردبين گفت: داورى هاى امسال داراى اشتباهات فاحشى بود. به نظر من داورى هاى سال قبل بهتر از امسال بود.


همه مربيان به قضاوت ها گلايه داشتند و بيشتر آنها از نوع قضاوت داوران به سود يك تيم خاص ناراحت بودند.وى تصريح كرد: يك بازى زيبا را از هر ۲ تيم شاهد بوديم و علت آن هم به دليل اين بود كه هيچ كدام از تيم ها تدافعى بازى نمى كردند.

 

او با اشاره به تساوى يك بر يك اين تيم در هفته پايانى ليگ برتر مقابل سپاهان اصفهان گفت: با توجه به اينكه امتيازات اين مسابقه تاثير چندانى در جايگاه دو تيم نداشت، بازيكنان هر ۲ تيم بدون استرس فوتبال زيبايى را ارائه كردند و ديديد كه توپ هر لحظه روى دروازه يكى از دو تيم بود، البته حق ما برد بود و گل صحيح مان به اشتباه آفسايد اعلام شد.

 

 

وى ادامه داد: در ديدار با سپاهان فرصت هاى بسيارى براى گلزنى داشتيم، البته آنها هم موقعيت هايى براى رسيدن به گل داشتند اما در كل ما بايد تيم برنده ميدان لقب مى گرفتيم، مطمئن هستم اگرهمين بازى را در مسابقه برگشت فينال جام حذفى مقابل گسترش فولاد تبريز انجام دهند، بدون شك پيروز خواهند شد.


سرپرست تيم پرسپوليس با اشاره به ديدار برگشت اين تيم مقابل گسترش فولاد تبريز در فينال جام حذفى كشور گفت: به نظر من كار سختى مقابل گسترش فولاد تبريز نداريم اما بازيكنان نبايد خيال كنند با توجه به اينكه توانسته اند در تبريز اين تيم را شكست دهند، ديگر كار تمام شده است. البته على دايى به عنوان سرمربى تيم در اين ارتباط با بازيكنان صحبت خواهد كرد و من يقين دارم در اين ارتباط مشكلى نخواهيم داشت.


خوردبين در خصوص سطح مسابقات ليگ برتر در فصل نهم گفت: به نظر من امسال سطح رقابت ها بد نبود اما مى توانست بهتر هم باشد، ايراداتى بود كه اميدوارم در سال هاى ديگر تكرار نشود كه از جمله مى توان به وقفه هاى به وجود آمده در جريان مسابقات اشاره كرد. شايد باورتان نشود به دليل همين وقفه ها تيم ما امسال ۳ بار تمرينات بدنسازى را پشت سر گذاشت. وى افزود: البته سازمان ليگ مقصر نيست، چرا كه تعطيلى مسابقات به دليل بازى هاى ملى بود و به هر حال مسابقات تيم ملى در اولويت قرار دارد اما بايد طى تعاملى بين همه بخش ها، برنامه منظمى را تدوين كرد.


سرپرست تيم پرسپوليس ضمن گلايه از داورى هاى ليگ نهم گفت: داورى هاى امسال داراى اشتباهات فاحشى بود. به نظر من داورى هاى سال قبل بهتر از امسال بود. همه مربيان به قضاوت ها گلايه داشتند و بيشتر آنها از نوع قضاوت داوران به سود يك تيم خاص ناراحت بودند. تيم ما هم از اين قاعده مستثنى نيست. در بازى برابر سپاهان همگان شاهد بودند كه گل صحيح ما آفسايد اعلام شد.


خوردبين با اشاره به جايگاه چهارمى تيم پرسپوليس در ليگ نهم گفت: اين جايگاه به هيچ وجه در شان باشگاه پرسپوليس نيست و يك نكته را هم بايد متذكر شوم كه خودمان باعث شديم به اين جايگاه برسيم اگر امتيازاتى كه به راحتى از دست داديم جمع مى كرديم الان اين ما بوديم كه قهرمان ليگ برتر بوديم. به طور مثال در ورزشگاه آزادى در مقابل ملوان، پيكان و شاهين بوشهر به راحتى امتيازات را از دست داديم.


وى با اشاره به مصاحبه ميثاق معمارزاده دروازه بان تيم پرسپوليس مبنى بر حضور مهدى رحمتى در اين تيم گفت: ميثاق طى تماسى كه با من داشت، اين موضوع را تكذيب كرد، خوشبختانه او مشكلى با باشگاه ندارد.


سرپرست تيم پرسپوليس در خصوص اخبارى كه در خصوص حضور برخى بازيكنان در اين تيم به گوش مى رسد، گفت: هيچ كدام از اين اخبار صحت ندارد چرا كه ما منتظر هستيم بازى برگشت مقابل گسترش فولاد در فينال مسابقات جام حذفى به پايان برسد تا پس از آن نام بازيكنان مازاد و نفراتى كه بايد جذب كنيم را اعلام كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)