مرجع خبری پرسپولیس : عادل كلاه كج هافبك سرخ ها اگر چه در بازى رفت به دليل مصدوميت فرصت پيدا نكرد در تركيب پرسپوليس به ميدان برود اما در تلاش است در بازى برگشت، بازگشت دوباره اى به تركيب سرخ ها داشته باشد.


• اوضاع و احوال چطور است؟
– همه چيز خوب پيش مى رود و كم كم براى بازى برگشت آماده مى شويم. اين آخرين بازى پرسپوليس است و همه چيز بايد مهيا باشد كه بهترين نتيجه ممكن را در آن به دست آورد و خود را مهياى برپايى جشن با شكوه قهرمانى كنيم.


• كمى به عقب برگرديم؛ بازى پرسپوليس و سپاهان در ليگ و دو نيمه متفاوت آن. در اين مورد صحبت مى كنى؟

– قبول دارم در نيمه اول خوب نبوديم اما در نيمه دوم توانستيم جبران مافات كنيم. در نيمه اول حريف در خانه ما توپ و ميدان را در دست گرفته بود و اين مساله باعث شد به ما بر بخورد تا در نيمه دوم يك نمايش خوب داشته باشيم. نمايشى كه با يك گل زود هنگام تكميل شد. حيف كه گل وسلى مردود اعلام شد و گرنه سپاهان را با شكست بدرقه مى كرديم تا جبران باخت ما در اصفهان مى شد!


• اما اينطور كه نمى شد؛ يك نيمه بى تفاوت و يك نيمه طوفانى؟
– ما بى تفاوت نبوديم اما انگار شرايط طورى بود كه تا حريف اختيار عمل را در دست نمى گرفت به خودمان نيامديم به هرحال بايد حواسمان باشد كه در بازى آخر از اول بازى به حريف اجازه نفس كشيدن هم ندهيم.


• بازى رفت در تبريز با وجود اينكه با برترى يك بر صفر پرسپوليس به پايان رسيد اما حريف مدعى بود كه پرسپوليس ضد فوتبال ارائه داد. آنها الان مدعى اند در تهران پرسپوليس را شكست مى دهند؟

– بالاخره هر تيمى مقابل پرسپوليس قرار مى گيرد، انگيزه دارد اما به اعتقاد من ضد فوتبال و بازى بسته هيچ وقت در برنامه پرسپوليس نبوده و نيست. حريف براى ما قابل احترام است اما اگر آنها در تبريز چند فرصت روى دروازه ما داشتند در بازى برگشت اجازه هيچ خودنمايى را به آنها نخواهيم داد. ما اصلاً به اين توجه نخواهيم داشت كه بازى رفت با پيروزى يك بر صفر ما تمام شده، از دقيقه يك تا دقيقه ۹۰ حمله مى كنيم تا با يك برد خوب و ارائه يك فوتبال جذاب و ديدنى آماده برپايى يك جشن باشكوه شويم.


•چقدر اميدوارى در اين بازى در تركيب پرسپوليس حضور داشته باشى؟
– متاسفانه من در بازى رفت مصدوم بودم و نتوانستم تيم را همراهى كنم. آن مشكل و مصدوميتم برطرف شده و با شروع تمرينات بدون هيچ مشكلى با تيم تمرين مى كنم و مشكلى بابت مصدوميت قبلى ام ندارم. حالا اينكه بازى كنم يا اينكه خارج از تركيب باشم به نظر على آقا باز مى گردد. اگر قرار باشد در تركيب قرار بگيرم با تمام توان و انگيزه اى كه دارم، سرم را براى پرسپوليس جلوى توپ مى گذارم و در پيروزى تيم سهيم مى شوم.


• اگر صحبت  خاصى باقى مانده مى شنويم.

– متاسفانه پرسپوليس در ليگ نتوانست از عنوان يك چهارمى جايگاه بهترى به دست بياورد. البته همه مجموعه تلاش و توان زيادى را گذاشتند كه در ليگ هم بتوانيم سهميه آسيايى بگيريم اما عوامل زيادى كه مهمترين آن بدشانسى و بدبيارى  بود، مانع از تحقق اين مساله شد و در مقابل هوادارانى كه درسرما و گرما دست از حمايت ما برنداشتند، شرمنده شديم و حالا فرصت خوبى داريم در تهران و در مقابل ديدگان هوادارانمان از حيثيت پرسپوليس وفوتبال خودمان دفاع كنيم. ما به هواداران مان در بازى مقابل سپاهان قول داديم جشنى باشكوه تر و بهتر از قهرمان ليگ براى آنها ترتيب دهيم. ان شاء الله در بازى با گسترش فولاد سكوهاى استاديوم پر از پرچمهاى قرمز باشد تا پس از سوت ۹۰ دقيقه  بازى، جشنى با شكوه و به يادماندنى برگزار كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)