مرجع خبری پرسپولیس : شيث رضايي، كاپيتان جوان سرخ‌ها توانست در غياب كريم باقري به‌خوبي تيمش را به سوي فينال جام حذفي هدايت كند.

 

اما نكته قابل توجه اين است كه حالا در آستانه ديدار فينال جام حذفي، دايي از مربي بدنساز پرسپوليس خواسته تا هرطور شده كريم باقري را با بازي با فولادگستر برساند. اين يعني شيث بايد قيد بازوبند را در فينال بزند و به‌جاي بالا بردن جام، به صداي باقري گوش كند و براي خواننده سرخ‌ها كف بزند!

*وضعيت پرسپوليس چطور است؟ براي فينال جام حذفي آماده هستيد؟
خدا را شكر وضعيت پرسپوليس خوب است و خودمان را براي فينال جام حذفي آماده مي‌كنيم. بدون شك اين حساس‌ترين بازي پرسپوليس در طول يك سال اخير است، چون مرگ و زندگي در اين بازي است و بايد كاري كنيم تا همه چيز جبران شود.

 

 

*مي‌گفتند پرسپوليس حاشيه دارد و اختلافاتي در تيم به‌وجود آمده!
بعضي‌ها خيلي دوست دارند كه تيم ما حاشيه داشته باشد. مسلما اين حواشي باعث مي‌شود تا آقايان به خواسته‌شان برسند اما دوستان بايد اين را بدانند كه پرسپوليس در حال حاضر شرايط خيلي خوبي دارد و خودمان را براي فينال آماده مي‌كنيم. بعضي از اتفاقات و بعضي از مسائل در هر تيمي به‌وجود مي‌آيد. تيم ما حكم يك خانواده را دارد و اين خيلي عجيب نيست كه در يك مجموعه بزرگ گاهي اوقات اختلاف نظر به وجود آيد اما با تمام اينها پرسپوليس در شرايط خيلي خوبي است و فقط به دنبال جام هستيم.

 

*بالا بردن جام در استاديوم آزادي براي هر پرسپوليسي يك آرزو است…
اين چيزي است كه هر كسي خوابش را مي‌بيند.. باور كنيد آنقدر به فكر جام قهرماني هستم كه حتي شب‌ها خواب اين موضوع را مي‌بينم… فكرش را بكنيد، با توجه به اتفاقاتي كه توي اين مدت افتاد و نتوانستيم قهرمان شويم، دوشنبه چه اتفاق بزرگي مي‌تواند در استاديوم آزادي بيفتد.

 

*اما دايي از مربي بدنساز پرسپوليس خواسته تا كريم باقري را به فينال برساند، اگر اين اتفاق بيفتد تو بايد به سرود خواندن كريم باقري گوش كني!
آقا كريم بزرگ پرسپوليس است و احترامش براي همه ما واجب است. من هم مثل همه كساني كه پرسپوليسي هستند و اين تيم را دوست دارند، آرزو دارم كه جام را بالاي سر ببرم، ولي اگر آقا كريم برسد و بازي كند، خوشحال مي‌شوم. ايشان براي پرسپوليس زحمت كشيده و اميدوارم به بازي برسد و حتي بتواند از آن گل‌هاي معروفش براي پرسپوليس بزند.

 

*صداي تو بهتر است يا كريم باقري؟
(خنده) توي اين مدت كه سرود پرسپوليس ضبط مي‌شد، خيلي‌ها از من تعريف مي‌كردند، ولي من ترجيح مي‌دهم بدون هيچ حاشيه‌اي با تمام تمركز در اختيار پرسپوليس باشم. در ضمن صداي آقا كريم هم حرف ندارد… يادتان نرود كه آقا كريم وقتي سرود خواند كه فقط صد هزار نفر آزادي صداي او را گوش مي‌دادند.

 

*قبول داري كه فولاد گستر توي بازي رفت عملكرد خوبي داشت؟
بله… فولاد گستر توي تبريز خوب بازي كرد، ولي ماجرا در تهران فرق مي‌كند و هيچ تيمي نمي‌تواند در فينال جام حذفي در استاديوم آزادي روز راحتي داشته باشد.

فولاد گستر يك مربي باتجربه و زيرك به نام فرهاد كاظمي دارد و بايد مراقب او باشيم. فرهاد كاظمي تجربيات زيادي دارد و اگر فولاد گستر به جايي رسيده، به خاطر سرمربي اين تيم بوده. البته با تمام اين حرف‌ها، پرسپوليس كاري با اين چيزها ندارد و فقط دنبال قهرماني است.

 

*براي فصل بعد چه نقشه‌اي داري؟
اگر خدا بخواهد مي‌مانم… همه چيز دست هواداران پرسپوليس است و در خدمت آن‌ها هستم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)