پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه استقلال به همراه اعضای تیم خونه به خونه بابل امروز بر سر مزار کاپیتان فقید تیم پرسپولیس حاضر شدند.

 ظهر امروز و در آستانه دیدار حساس تیم‌های خونه به خونه بابل و آلومینیوم اراک اعضای این تیم بابلی به کپورچال رفته و بر سر مزار کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شدند.

حمید درخشان سرمربی خونه به خونه، علی کریمی مشاور مدیرعامل باشگاه، قاسم حسن زاده مدیرعامل، اعضای تیم

فوتبال خونه به خونه و مهرداد میناوند پیشکسوت پرسپولیس ظهر امروز در میان استقبال مسافران نوروزی و هوادارانی که در کپورچال حضور داشتند بر مزار مرحوم هادی نوروزی حاضر شده و به قرائت فاتحه برای این مرحوم پرداختند.

همچنین منصور پورحیدری پیشکسوت نامدار باشگاه استقلال هم که در بابل حضور دارد هم بر سر مزار مرحوم نوروزی حاضر شد.

 

پیشکسوت باشگاه استقلال پس از دیدار با خانواده مرحوم نوروزی گفت: هادی نوروزی چنان شخصیتی داشت که بعد از فوتش همه دیدند در اخرین دربی پرسپولیس و استقلال تماشاگران دو تیم چگونه متحد و هم‌دل نسبت به وی ادای احترام کردند

منصور پورحیدری پیشکسوت باشگاه استقلال امروز به همراه چند بازیکن قدیمی پرسپولیس در روستای کپورچال حضور پیدا کردند و به خانواده هادی نورزی بابت تسلیت دایی هادی فقید، تسلیت گفتند.

خانواده هادی نوروزی از منصور پورحیدری اسطوره باشگاه استقلال به واسطه حضورش بر سر مزار هادی تقدیر کرده و به وی تاکید کردند راضی به زحمت شان نیوده و برایش سلامتی و تندرستی کامل را ارزو کردند. پورحیدری نیز گفت: زمانی که به بابل آمدم تصمیم گرفتم حتما به کپورچال بیایم چرا که دلم پیش هادی بود و دوست داشتم به این کاپیتان با اخلاق پرسپولیس ادای احترام کنم.

سرپرست استقلال افزود:هادی بازیکنی بسیار بااخلاق بود که در عین رقابت ورزشی به مسائل انسانی و رعایت احترام بزرگتر و پیشکسوت،ولو در تیم رقیب اهمیت زیادی می‌داد.هادی نوروزی چنان شخصیتی داشت که بعد از فوتش همه دیدند در اخرین دربی پرسپولیس و استقلال تماشاگران دو تیم چگونه متحد و هم‌دل نسبت به وی ادای احترام کردند و در ان روز هیچ خبری از شعارهای ناپسند علیه بازیکنان دو تیم از روی سکوها نبودیم.
پورحیدری تاکید کرد؛هادی کاپیتان پرسپولیس و بازیکن ملی بود اما انچه که نامش را جاودانه کرد اخلاق و بدون حاشیه بودنش بود و من برای خانواده نوروزی صبر ارزو می کنم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)