پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال کشورمان با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار تیم‌های پرسپولیس و سیاه‌جامگان را از نزدیک تماشا کرد.

 برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس پیش از شروع بازی به سراغ فرهاد کاظمی سرمربی سیاه‌جامگان رفت و به وی خوشامد گفت.

* داکروز مربی تیم ملی به همراه مترجم کی‌روش امروز در استادیوم آزادی حاضر شدند.

* محمد رحمتی و علی محسن‌زاده دو بازیکن تیم پرسپولیس که در لیست 18 نفره قرار نگرفتند در جایگاه ویژه مستقر شدند.

* محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس و رضا عنایتی مهاجم سیاه‌جامگان که به دلیل مصدومیت در بازی امروز غایب است، در جایگاه ویژه حضور دارند.

* علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس به همراه محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس، حسین خبیری سرپرست ورزشگاه درفشی‌فر و علیپور معاون اداری این باشگاه در استادیوم آزادی حاضر شدند.

* میثم حسینی، مهدی جعفرپور و حمیدرضا علی‌عسگری سه بازیکن تیم سیاه‌جامگان که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند به سمت نیمکت پرسپولیس رفته و با نیمکت‌نشینان این تیم خوش و بش کردند. همچنین محسن مسلمان، بابک حاتمی،‌ علی علیپور، رامین رضائیان، کمال کامیابی‌نیا و مصطفی قنبرپور بازیکنان و مربیان پرسپولیس بودند که پیش از شروع بازی با فرهاد کاظمی سرمربی سیاه‌جامگان به خوش و بش پرداختند.

* با وجود اینکه حضور هواداران در بازی امروز ممنوع است اما دو نفر از لیدرهای پرسپولیس در استادیوم حاضر شدند و پیراهن بزرگی که نام هادی نوروزی بر روی آن درج شده را در قسمتی از ورزشگاه نصب کردند.

 

علی علیپور با کارت زردی که در دقیقه 32 مسابقه با سیاه جامگان دریافت کرد سه اخطاره شد و در دیدار هفته آینده پرسپولیس با ملوان غایب خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)