مرجع خبری پرسپولیس : علی پروین پرافتخارترین مربی تاریخ در کسب عنوان قهرمانی جام حذفی ایران است. پروین در سال 66 و در جام حذفی آسیا هم موفق شد تیمش را قهرمان کند.

 

او البته یک نایب قهرمانی جام حذفی آسیا را هم در پروند دارد. پروین تجربیات ارزنده ای در جام حذفی دارد و شنیدن صحبت هایش در آستانه فینال جام حذفی خالی از لطف نیست.

 

* علی آقا سه بار در این قهرمان جام حذفی شدید و در آسیا هم یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی در کارنامه داشته و از این حیث پر افتخارترین مربی ایران هستید.

_ شما لطف داری! به هر حال بازی های حذفی شرایط خاص خودش را دارد و من با پرسپولیس سه بار در ایران، یکبار در تهران و یکبار در آسیا قهرمان شدم ضمن اینکه یکبار به فینال آسیا رسیدیم و نایب قهرمان شدیم.

 

 

 

* حالا با این تجربیاتی که دارید فکر می کند پرسپولیس امروز در بازی برگشت چه نتیجه ای خواهد گرفت؟

_ پرسپولیس چون در لیگ برتر نتوانست قهرمان شود یا سهمیه آسیایی بگیرد باید فینال برگشت را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد. اگرچه من معتقدم لحظه لحظه بازی حذفی توام با حادثه است و اصلا نمی توان پیش بینی کرد چه شرایطی رقم می خورد. همین پرسپولیس چندین بار در جام حذفی و در عین شایستگی و لیاقت بازی را به حریف واگذار کرد و قهرمانی را از دست داد. نمونه آن بازی با خیبر خرم آباد بود که ضمن احترام به حریف ما باید براحتی این تیم را شکست می دادیم که البته چنین نشد. پرسپولیس باید از بازی با خیبر خرم آباد درس بگیرد و اسیر غرور نشود.

 

* بالاخره پرسپولیس در حضور هوادارانش می خواهد جشن قهرمانی برپا کند.

_ بله پرسپولیس با کادرفنی و بازیکنانی که دارد و با حمایت هوادارنش باید در این بازی پیروز شود اما لزوما باید شرایط این بازی را رعایت کرد و تحت هیچ شرایطی حریف را دستکم نگرفت.

 

* علی آقا دوست داشتید امروز روی نیمکت پرسپولیس بودید؟

_ من همیشه پرسپولیس را دوست داشته ام. چه مسئولیت داشته باشم چه حکمی نداشته باشم مهم سربلندی پرسپولیس است. بنده به عنوان یک پرسپولیسی برای باشگاه زحمت کشیده ام و بارها تیم را قهرمان کردم. در حال حاضر هم حال و حوصله نشستن روی نیمکت را ندارم و برای دایی و همکارانش آرزوی موفقیت می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)