مرجع خبری پرسپولیس :  مدير عامل باشگاه پرسپوليس در خصوص عملکرد پرسپوليس در ليگ نهم گفت:

 

پرسپوليس در دوره هاي گذشته هميشه يک فوتبال هجومي را به نمايش مي گذاشت ولي متاسفانه امسال آن بازي‌هاي ايده آل وهجومي را از پرسپوليس نديديم، سعي بر اين است در فصل بعد با دانش و درايت علي دايي و نفرات جديدي که جذب خواهد شد بتوانيم به آن پرسپوليسي که همه در ذهن دارند که هميشه يک فوتبال تهاجمي را انجام مي دهد، برسيم.

وي ادامه داد: ما اگر بتوانيم جام حذفي را از آن خود کنيم فصل را با موفقيت به پايان برده ايم، متاسفانه در ابتداي فصل تيم پرسپوليس خوب بسته نشد که البته بنده در آن دخيل نبودم.

كاشاني با اشاره به تعويض دايي با کرانچار گفت: ما با کرانچار به بن بست رسيده بوديم، اين تعويض اين موقعيت را براي ما ايجاد کرد تا به فينال جام حذفي برسيم و انشاءالله آن را فتح کنيم، چون در ابتدا به دايي گفتيم که ما جام حذفي را مي خواهيم.

 

مدير عامل باشگاه پرسپوليس در رابطه با انتخاب اعضاي هيات مديره گفت: نفراتي را به سعيدلو معرفي کرديم و منتظر نظر وي هستيم، اگر موافقت شد اعضا را معرفي خواهيم کرد.

کاشاني در مورد دوشغله بودن خود گفت: با توجه به اين که بنده معلم و کارمند آموزش و پرورش هستم نامه اي گرفته ام و به عنوان مامور به سازمان تربيت بدني منتقل شده ام وظاهرا اين مشکل حل شده است.

وي در پايان به خبرنگار راديو ورزش گفت: علي دايي يک سال ديگر با ما قرارداد دارد و انشاءالله در فصل بعد و با اضافه شدن نفرات جديد تيمي تهاجمي و مردم پسند را راهي ليگ دهم کنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)