مرجع خبری پرسپولیس : علي سعيدلو بعنوان با حضور در ورزشگاه آزادي از نزديك بازي تيم‌هاي پرسپوليس و گسترش فولاد را تماشا كرد.

سعيدلو بعد از قهرماني پرسپوليس گفت: به هواداران تبريك مي‌گويم. بازي خوبي را شاهد بوديم و بايد به اين بازيكنان نيز خسته نباشيد گفت چون هر دو تيم بازي مطلوبي را ارائه كردند.


وي ادامه داد: با اين ديدار ثابت شد كه هواداران با فوتبال آشتي كردند و بخوبي يك مسابقه تماشايي را با حضورشان در ورزشگاه گرم كردند.

سعيدلو گفت: ‌اميدوارم در بازي‌هاي ملي نيز تماشاگران به ورزشگاه آمده تا تيم ملي كشورشان را حمايت كنند تا ما بتوانيم در جام ملت‌هاي 2011 بازي‌هاي خوبي ارائه كرده و عنوان قهرماني مسابقات را بدست آوريم. قهرماني در آسيا كار سختي است اما جوانان ايران نشان دادند كه مي‌‌توانند كارهاي سختي را انجام دهند.


سعيدلو افزود: نمايندگان راه يافته ايران به آسيا مي‌توانند بخوبي قدرتشان را در ليگ قهرمانان نشان دهند و من اميدوارم قدرت بالاي خود را به درستي ارائه كنند.

رئيس سازمان تربيت بدني گفت: به نماينده آذربايجان تبريك مي‌گويم. آنها شجاعانه تا اين مرحله پيش آمدند و تا امروز نيز بازي خوبي را ارائه كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)