کاشانی : سقف قراردادهای ما 400 میلیون می باشد

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست موقت باشگاه پرسپوليس گفت: تعيين سقف قرارداد براي بازيكنان خوب است اما متاسفانه در فوتبال ما برخي ‌ها با ترفندهاي مختلف اين قانون را دور مي‌زنند.

حبيب كاشاني پيرامون تعيين سقف قرارداد براي بازيكنان فوتبال اظهار كرد: تاكنون كه قانوني وجود نداشته است، اگر اين قانون هم در نظر گرفته شود و بخواهد اجرا شود باز هم برخي اين قانون را ‌دور‌ خواهند زد.

 

تيم‌هاي مختلف ممكن است قراردادي را با رقمي مشخص و طبق قانون در نظر گرفته شده با بازيكنان مختلف ببندند اما از راه‌هايي چون مشخص كردن پولي براي دادن رضايت‌نامه، حق پاداش ، حق گل، حق پاس گل، حق حضور در برنامه‌هاي مختلف مبالغي را تعيين مي‌كنند تا سرانجام پولي كه مدنظر آن بازيكن است را به وي پرداخت كنند و باز هم در نهايت همان مبالغ هنگفت مي‌شود و به نوعي قانون دور زده خواهد شد.

كاشاني با تبريك به هواداران، بازيكنان و مربيان پرسپوليس براي قهرماني در جام حذفي اظهار كرد: ما اين قهرماني را مديون زحمات همه‌ي اعضاي كادر فني، بازيكنان و خصوصا هواداران پرشمار تيم پرسپوليس هستيم. خوشحالم كه از دوجامي كه در كشور بود يكي را كسب كرديم.

 


زماني كه با علي دايي در ابتداي كارش صحبت كرديم مقرر شد تا حداقل به يكي از دو جام‌هاي ليگ برتر و حذفي دست يابيم و خدا را شكر به اين مهم رسيديم.

كاشاني درباره‌ي تداوم حضورش در باشگاه پرسپوليس به عنوان مدير عامل گفت: اين موضوع بستگي به تصميم علي سعيدلو رييس سازمان تربيت بدني و دوستانشان دارد كه بنده مدير پرسپوليس باشم يا نباشم. من به سهم خودم تمام تلاشم را براي اين كار انجام دادم. اما متاسفانه هنوز با انتقال و مامور شدن من از وزارت‌ آموزش و پرورش به سازمان تربيت بدني موافقت نشده است. اين مسوولان سازمان تربيت بدني هستند كه بايد تصميم بگيرند كه بحث دو شغله بودن من از اين منظر حل شود. در غير اين صورت بايد در شوراي شهر همچنان انجام وظيفه كرده و بحث انتقالم هم منتفي مي‌شود.

كاشاني درباره‌ي بستن تيم پرسپوليس براي فصل آينده گفت: ما از سه‌شنبه (امروز) كار بستن تيم را آغاز خواهيم كرد و براساس نيازهاي علي دايي كه از عملكرد او در مسابقات اخير راضي هستيم، تلاش مي‌كنيم بازيكنان مدنظر را جذب كنيم. طبق برنامه از 29 خرداد ماه تمرينات‌مان را شروع خواهيم كرد، پس از مدتي به كمپ تيم دورتموند در آلمان مي‌رويم. پس از آن در 4 مردادماه هم تمرينات را براي حضور در مسابقات ليگ آغاز خواهيم كرد.

وي درباره‌ي مذاكره‌ و توافق باشگاه پرسپوليس با بازيكناني چون محمد نوري و غلامرضا رضايي گفت: اين دو بازيكن جزو ليست مدنظر علي دايي هستند كه بايد مذاكره را با آنها انجام دهيم و در صورت امكان آنها را جذب كنيم اما تا قراردادي ثبت شود نمي‌توانم بگويم كه با آنها به توافق نهايي رسيديم يا خير.

كاشاني در پاسخ به اين سوال كه آيا در باشگاه پرسپوليس سقفي را براي قراردادهاي بازيكنان در نظر گرفته‌ايد، گفت: ما اين كار را در پرسپوليس انجام داديم. طبق برنامه‌ي ما بازيكنان درجه بندي شده‌اند و براي بازيكن درجه‌ي ممتاز و ملي‌پوش سقف قرارداد 400 ميليون تومان، بازيكنان درجه يك 300 ميليون تومان، در رده پايين‌تر 200 ميليون تومان و در نهايت تا سقف 100 ميليون تومان را در نظر گرفتيم و مطمئن باشيد به اين قاعده به طور شفاف عمل خواهيم كرد چرا كه معتقديم تيم پرسپوليس آن قدر بزرگ است كه بازيكنان مختلف بخواهند دليل عمده حضور در اين تيم را عشق به پيراهن و بزرگي پرسپوليس اختصاص دهند. آنها بايد به پرسپوليس علاقمند باشند تا بتوانند در اين تيم حاضر شده و به موفقيت هم برسند.

سرپرست موقت باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه چه تعداد از بازيكنان پرسپوليس از ليست اين تيم خارج خواهند شد گفت: طبق قانون ما مي‌توانيم 6 بازيكن ليگ برتري جذب كنند و براساس نيازهاي تيم و درخواست‌هاي دايي از اين سهميه‌ها استفاده خواهيم كرد. طبيعتا بايد 6 بازيكن از ليست ما خارج شود كه آن هم با نظر سرمربي تيم خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)