مرجع خبری پرسپولیس : پس از بازی دیروز پای گفتگوی کوتاه با بازیکنان نشستیم که در ادامه مطلب مطالعه فرمایید

اکبری: از خوشحالی هواداران خوشحالم
زارعی: باید برای آسیا برنامه ریزی کنیم
شیری: باید قهرمان جام می شدیم
حیدری: حرص دادن هواداران کافی بود، باید قهرمان می شدیم
محمد: در آسیا هم قهرمان می شویم
معمارزاده: به دایی قول دادم در پرسپولیس بمانم

اکبری: از خوشحالی هواداران خوشحالم
مدافع تیم پرسپولیس با اشاره به قهرمانی این تیم در جام حذفی گفت: از خوشحالی هواداران خوشحالم.


جلال اکبری روز سه شنبه خاطرنشان کرد: بالاخره توانستیم با ارایه یک بازی زیبا و قابل قبول فاتح جام شویم.
وی ادامه داد: در این فصل باید یک جام را به دست می آوردیم زیرا در لیگ نتوانستیم آن طور که باید نتایج خوبی را مقابل حریفان کسب کرده و در لیگ قهرمان شدیم.


وی افزود: از اینکه توانستیم در آخرین دیدار جام حذفی مقابل حریف به برتری برسیم و جام را از آن خود کنیم بسیار خوشحالم زیرا اکنون سهمیه آسیا را نیز کسب کردیم.
اکبری با تاکید بر این مطلب  گفت: وقتی که هواداران پرسپولیس را پر حرارت دیدم بسیار خوشحال شدم و ما باید آنها را خوشحال می کردیم.


مدافع پرسپولیس درخصوص حضور در این تیم عنوان کرد: هنوز یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و می خواهم در فصل بعدی بهتر از این فصل برای تیم افتخار آخرین باشم


زارعی: باید برای آسیا برنامه ریزی کنیم


مهاجم تیم پرسپولیس با اشاره به کسب سهمیه آسیا توسط این تیم گفت: برای آسیا برنامه ریزی کنیم.
مجتبی زارعی خاطرنشان کرد: اکنون ما توانستیم یکی از سهمیه های جام باشگاه های آسیا را به دست آوریم.
وی ادامه داد: اعتقاد دارم کار ما تازه آغاز شده و باید برای حضور موثر و مفید در این رقابت های حساس و بزرگ برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم.


وی افزود: پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و این تیم در سراسر آسیا برای سایر کشورها نیز کاملا شناخته شده است و ما می توانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.
زارعی با تاکید بر این مطلب گفت: اگر بتوانیم در آسیا هم به مانند دیدار با حریفان در جام حذفی عمل کنیم قطعا جزو مدعیان اصلی قهرمانی خواهیم بود.
مهاجم تیم پرسپولیس عنوان کرد: هواداران نقش تاثیرگذاری را در تصاحب جام داشتند چرا که آنها با حمایت های خود همیشه حامی ما بودند


شیری: باید قهرمان جام می شدیم

مهاجم تیم پرسپولیس با اشاره به قهرمانی این تیم در جام حذفی گفت: باید قهرمان جام حذفی می شدیم.
مهدی شیری رخاطرنشان کرد: در این فصل نتوانسته بودیم نتایج خوبی را در لیگ به دست آوریم.
وی ادامه داد: تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا بتوانیم در لیگ هم یکی از سهمیه های آسیایی را کسب کنیم اما متاسفانه به هدفی که داشتیم نرسیدیم.
وی افزود: با توجه به اینکه نتوانسته بودیم در پایان رقابت های لیگ جزو سه تیم برتر باشیم تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا بتوانیم در جام حذفی جبران کنیم.
شیری با تاکید بر این مطلب  گفت: با اراده بازیکنان پرسپولیس در آخرین دیدار جام حذفی توانستیم عنوان قهرمانی را به دست آورده و به آسیا برویم.
مهاجم تیم پرسپولیس عنوان کرد: حالا باید برای این رقابت ها برنامه ریزی ویژه ای انجام دهیم تا در آسیا هم بتوانیم قهرمان لیگ آسیا شویم

حیدری: حرص دادن هواداران کافی بود، باید قهرمان می شدیم

مدافع تیم پرسپولیس با اشاره به قهرمانی این تیم در جام حذفی گفت: حرص دادن هواداران کافی بود، باید قهرمان می شدیم.
سپهر حیدری روز سه شنبه  خاطرنشان کرد: بعد از دو سال شرمندگی مقابل هواداران باید آنها را خوشحال می کردیم.
وی ادامه داد: این هواداران در همه حال مشوق و حامی ما بودند و با صبر و شکیبایی خود به ما در دیدار مقابل حریفان در رقابت های مختلف دلگرمی می دادند.
وی افزود: ما باید در جام حذفی قهرمان می شدیم تا هواداران را خشنود کرده و از طرفی یکی از سهمیه های جام باشگاه های آسیا را کسب کنیم.
حیدری با تاکید بر این مطلب  گفت: حالا باید تلاش کنیم تا بتوانیم در رقابت های آسیایی هم بازی های درخشانی را انجام دهیم.
مدافع تیم پرسپولیس عنوان کرد: هنوز کار خاصی انجام نداده ایم و ما با کسب قهرمانی در آسیا می توانیم زحمات کادر فنی تیم و عوامل باشگاه را جبران کنیم

محمد: در آسیا هم قهرمان می شویم
مدافع تیم پرسپولیس با اشاره به قهرمانی این تیم در جام حذفی گفت: در آسیا هم قهرمان می شویم.
علیرضا محمد روز سه شنبه خاطرنشان کرد: بازی بسیار حساس را در مقابل گسترش فولاد داشتیم.
وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس بازی بسیار خوبی را در مقابل حریف ارایه کردند و در نهایت هم توانستند به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنند.
وی افزود: از اینکه در این فصل توانستیم یک جام را برای پرسپولیس و هواداران این تیم به دست آوریم بسیار خوشحالم و باید همین روند را ادامه دهیم.
محمد ببا تاکید بر این مطلب گفت: این اولین بار است که با لباس پرسپولیس توانستم یک جام را بالای سر ببرم و از این بابت احساس غرو می کنیم.
هافبک تیم پرسپولیس عنوان کرد: مطمئن باشید که در صورت ادامه این روند پرسپولیس در آسیا هم به راحتی می تواند با غلبه بر حریفان به مقام قهرمانی دست یابد

معمارزاده: به دایی قول دادم در پرسپولیس بمانم

دروازه بان تیم پرسپولیس درخصوص ادامه همکاری خود با این تیم گفت: به دایی قول دادم در پرسپولیس بمانم.
میثاق معمارزاده روز سه شنبه خاطرنشان کرد: با علی دایی درخصوص ادامه همکاری با پرسپولیس صحبت هایی را انجام داده ام.
وی ادامه داد: در صحبت هایی که با سرمربی تیم داشتم به وی قول دادم تا قراردادم را با این تیم در فصل آینده تمدید کرده و با پیراهن پرسپولیس به میدان بروم.


وی افزود: با اتمام آخرین بازی پرسپولیس در جام حذفی ایران قرارداد من هم با این تیم به پایان نرسید و حالا باید منتظر تصمیم مسوولین پرسپولیس باشم.
معمارزاده با تاکید بر این مطلب  گفت: دوست دارم تا بتوانم در فصل آینده هم برای پرسپولیس بازی کنم اما در روزهای آتی همه چیز مشخص خواهد شد.
دروازه بان تیم پرسپولیس عنوان کرد: از اینکه پرسپولیس توانست در جام حذفی به عنوان قهرمانی دست پیدا کند بسیار خوشحالم و مطمئن باشید پرسپولیس روز به روز بهتر از این خواهد شد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)