مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با پرسپوليس مذاكرات خوبي داشتم و تكليفم به زودي مشخص مي‌شود.

 

غلامرضا رضايي درباره شرايطي كه امسال در ليگ برتر داشت، عنوان كرد: با حضورم در فولاد و كار كردن با مجيد جلالي تجربه خوبي كسب كردم. مردم اهواز فوتبال را خوب مي فهمند و از سوي ديگر مجموعه فولاد با سازمان دهي خوب خود شرايط ايده آلي را براي بازيكنان فراهم كرده اند.

وي تاكيد كرد: با اين تيم در نيم فصل دوم توانستيم به نتايج خوبي برسيم. پيش از اين فكر نمي كردم مجموعه فولاد كادري به اين قدرتمندي داشته باشد. اين حرف ها را براي ماندن يا نماندنم نمي زنم و فقط مي خواهم ذهنيتم از اين تيم را گفته باشم.

 

رضايي در ادامه گفت و گو درباره دعوت به تيم ملي و شرايط ايران در آسيا تصريح كرد: اين سومين اردويي خواهد بود كه من در تيم ملي با حضور قطبي دعوت شده ام. هر ليستي كه اعلام مي شود از سوي بعضي ها انتقاداتي مي شود. به هر حال انتخاب بازيكن به نظر و سليقه مربي باز مي گردد.

 

 

 

رضايي در ارتباط با مذاكراتش با باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: سه روز قبل با مسئولان اين باشگاه مذاكراتي داشتم و فقط مسئله كوچكي است كه نمي توانم بگويم اما اگر حل شود براي حضور در اين تيم مشكلي ندارم. فصل گذشته هم كه از امارات به ايران بازگشتم قرار بود به اين تيم بروم اما فهرست پرسپوليس پر بود.

اين بازيكن كه براي تمديد قرارداد مورد توجه باشگاه فولاد است، گفت: مسئولان باشگاه فولاد مي دانند با پرسپوليسي ها مذاكره كرده ام و به طور حتم اين حق را به من مي دهند كه براي فصل آينده با تصميم درست بهترين انتخاب را انجام دهم.

 


وي خاطرنشان كرد: تيم ملي اين پتانسيل را دارد كه بتواند در آسيا قهرمان شود و اين همان چيزي است كه علاقه مندان به فوتبال در ايران خواهان آن هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)