مرجع خبری پرسپولیس: مهاجم تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: تا 10 ماه ديگر سربازم و نمي‌توانم به پرسپوليس بروم.

مهرداد اولادي  درباره شرايط خود براي فصل آينده اظهار داشت: وقتي از امارات به ايران بازگشتم روحيه خوبي نداشتم اما با همين وضع توانستم براي ملوان گلزني كنم و نكنه مثبت هم اين بود كه به تيم ملي دعوت شدم.

 

وي عنوان كرد: براي من كه آرزوها و اهداف بزرگي در فوتبال دارم بازي در ملوان برايم سخت است. نمي گويم حضورم در ملوان اجباري است اما سرباز هستم و بايد اين دوران را بگذرانم. اكنون در بهترين سن فوتبالي هستم و دوست داشتم در اين شرايطي كه دارم در اروپا باشم. حتي تا دو قدمي تيم ها هم رفتم اما به دليل مشكل خدمتم بايد به ايران بازمي گشتم.

 

اولادي در اين ارتباط كه گفته مي شود پرسپوليس دنبال جذب او است، گفت: 10 ماه ديگر از خدمتم باقي مانده است و نمي توانم به تيم ديگري بروم. هميشه پرسپوليس را دوست داشته ام و اگر در ايران باشم مي خواهم براي اين تيم بازي كنم اما اكنون به عنوان سرباز بايد براي ملوان بازي كنم و به اين تيم هم جسارت نمي كنم. اگر بازيكن آزاد بودم به طور حتم از تيم هاي ديگر هم پيشنهاد دريافت مي كردم.

 

اين مهاجم در ارتباط با حضور در تيم ملي عنوان كرد: خوشحالم كه در روز تولدم خبر دعوتم به تيم ملي را شنيدم. دفعه قبل هم به تيم ملي دعوت شده بودم كه به دليل خدمتم نتوانستم در اردو باشم. مي خواهم در تيم ملي درخشش داشته باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)