پرسپولیس نیوز : دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال اهواز در حالی در ورزشگاه تختی پیگیری می‌شود که هواداران حاضر در ورزشگاه حاشیه‌های زیادی را درست کردند.

 در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف تیم استقلال اهواز رفته است که نیمه اول این دیدار در حالی پیگیری می‌شود که این دیدار با حواشی مختلفی روبه‌رو بود و 45 دقیقه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

* تعدادی از هواداران دو تیم درگیری‌های لفظی داشتند که با وساطت برخی از هوادارها این درگیری به پایان رسید.

* درحالی که نیمه اول تا دقایقی دیگر به پایان می‌رسد که جمعیت زیادی از هواداران دو تیم در بیرون از ورزشگاه حضور دارند. با توجه به پر شدن صندلی‌های ورزشگاه هواداران بیرون از ورزشگاه حضور دارند.

* هواداران پرسپولیس بطری آب پلاستیکی می‌خواستند به سمت هواداران استقلال پرتاب کنند که اشتباهی به رامین رضائیان بازیکن تیم پرسپولیسی‌ها برخورد کرد.

* ساعت ورزشگاه خراب است، اما اسکوربورد کار می‌کند.

* تعدادی از جانبازان حاضر در ورزشگاه پشت دروازه استقلال اهواز حضور دارند و جایگاه آنان از سوی مسئولان برگزاری طوری تعبیه شده است که آن‌ها بازی را نمی‌توانند به خوبی تماشا کنند.

* تعدادی از هواداران بطری‌های آب را به سمت عکاسان حاضر در پشت دروازه استقلال اهواز پرتاب کردند که به سر عکاسان برخورد کرد.

 

تماشاگران حاضر در ورزشگاه در دقیقه 24 هادی نوروزی و دقیقه 33 مهرداد اولادی، دو بازیکن فقید فوتبال کشورمان را تشویق کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)