كريم باقري: پرسپوليس به خانه ‌تكاني نياز دارد

 

مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس براي موفقيت در فصل آينده نيازمند خانه‌تكاني در كادر بازيكنانش است.

كريم باقري اظهار كرد: قهرماني در جام حذفي عنوان خوبي بود كه با تلاش بازيكنان،‌ مربيان و مسوولان تيم بدست آورديم، هر چند در ليگ جايگاه بهتر از چهارمي برايمان حاصل نشد و انشاا… با خانه‌تكاني كه مديريت باشگاه در كادر بازيكنان با آوردن نفرات جديد ايجاد مي‌كند، بتوانيم كاستي‌هاي فصل قبل را جبران كرده و موفق‌تر از قبل باشيم.

باقري با بيان اينكه هيچ علاقه‌اي به كار مربيگري ندارد، گفت: من اصلا از كار مربيگري خوشم نمي‌آيد. كارم را در آينده در بخش مديريت هم پيگيري نمي‌كنم. كماكان كه در پرسپوليس هستم و قرارداد دوساله‌اي را امضا كردم و مي‌خواهم تا جايي كه توان دارم فوتبالم را ادامه دهم.

وي با تكذيب صحبت‌هايي كه به نقل از او در برخي از مطبوعات ورزشي منتشر شده بود، مبني بر اينكه با پرسپوليس قهرماني در آسيا را در فصل آينده مي‌خواهد، گفت:

 

اين حرف‌ها را من نزدم. شرايط براي ما سخت است. ما بايد اول به دنبال قهرماني در ليگ باشيم و سپس به قهرماني در آسيا بيانديشيم. اميدوارم پرسپوليس در ليگ دهم با شكل و شمايل جديدش عملكرد موفقيت‌آميزي داشته باشد. ما بايد ليگ را خوب شروع كنيم و تا رسيدن به موفقيت فرصتي را از دست ندهيم.

باقري همچنين از ارتباط خوبش با علي دايي سرمربي پرسپوليس ياد كرد و گفت: در همان روزهاي ابتدايي كه با دايي برخورد داشتم برخي عنوان كردند كه ما با هم اختلاف داريم؛ 15،16 سال است كه با هم دوست هستيم و كوچكترين مشكلي تاكنون در هيچ تيمي نداشتيم. شايد اگر از خود دايي هم بپرسيد بگويد كه من تنها بازيكني باشم كه هيچ‌ وقت با او مشكلي نداشتم.

كاپيتان پرسپوليس همچنين در واكنش به هزينه‌هاي سنگين دو بازيكن برزيلي اين تيم كه مبلغ يك ميليارد و هشتصد ميليون تومان بوده است، خاطرنشان كرد: وسلي برازيليا زياد براي ما بازي نكرد اما تياگو فراگو مقداري بازي كرد. البته فكر مي‌كنم اين مبالغ در ايران هنگفت به نظر بيايد اما در اروپا اصلا به چشم نمي‌آيد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)