مرجع خبری پرسپولیس : مهدى شيرى بعد از قهرمانى پرسپوليس روزهاى بسيار خوبى را مى گذراند . در كوچه و خيابان هر كسى را مى بيند ، به او تبريك مى گويد و حالا به اين نتيجه رسيده كه پرسپوليس دهها ميليون هوادار دارد يعنى به اعتقاد او حالا استقلالى ها هم پرسپوليسى شده اند.


• در مورد بازى برگشت فينال جام حذفى صحبت مى كنى ؟

– بازى خوبى بود و همان كارهاى تاكتيكى كه آقاى دايى خواسته بود را انجام داديم . بازى هم در آزادى بود و از حملات حريف خبرى نبود چون شناخت كافى ازآن ها به دست آورده بوديم و راه هاى نفوذ حريف را بستيم و نتيجه خيلى خوبى گرفتيم .

 


• لحظه قهرمانى چطور بود ؟

– خدا را شكر كه پرسپوليس به حداقل چيزى كه امسال مستحق آن بود ، رسيد اما اى كاش در ليگ هم مى توانستيم رتبه بهترى براى هواداران خوب و متعصب پرسپوليس به دست مى آ ورديم . انشاءالله امسال قهرمان ليگ مى شويم.

 

 


• جشن قهرمانى راضى كننده بود ؟

– آن طورى كه شايسته پرسپوليس بود برگزار نشد . فكر مى كنم در ۱۰ ، ۱۵ روز اخير مراسم جشن قهرمانى چندين تيم اروپايى برگزار شد و اگر مسئولان حداقل نيم ساعت از آن تصاوير را مى ديدند ، خيلى موثر بود . بهتر بود براى سپاهان و پرسپوليس جشن قهرمانى گرفته مى شد كه شايسته اين همه تبليغات و مردم علاقه مند مى بود.


• روى سكوى قهرمانى هم افراد غير مسئول زيادى ديده مى شدند ، حتى بيشتر از بازيكنان ، در اين مورد چه صحبتى دارى ؟

– بله ، آدم هاى غير مسئول زيادى بودند كه معلوم نبود چطورى هماهنگ شده بود كه آن ها هم روى سكوى قهرمانى باشند .


• در مورد حال و هواى روزهاى بعد از قهرمانى صحبت مى كنى ؟
– مردم كه هميشه به ما لطف داشته و دارند . الان همه هواداران و مردم از اين قهرمانى خوشحال هستند و در كوچه و خيابان همه به ما تبريك مى گويند. فكر مى كنم پرسپوليس دهها ميليون هوادار دارد . يعنى بعد از اين قهرمانى طرفداران ما بيشتر شدند .


• براى فصل بعد چه برنامه اى دارى ؟

– برنامه خاصى ندارم چون قراردادم ۲ ساله است و تمرينات تيم از ۲۹ خرداد شروع مى شود . تنها خبرى كه از تيم دارم ، همين است . چند روز استراحت مطلق داريم و بعد از آن تمرينات شروع مى شود .


• يعنى فصل بعد هم در پرسپوليس هستى ؟

– من قرارداد دارم و فعلاً طبق قراردادم صحبت مى كنم .


• قبول دارى كه در پرسپوليس خيلى كم بازى كردى ؟

– كسانى بودند كه از من هم كمتر بازى كردند اما اين نظر و صلاح مربى بود چون مربى نمى تواند ۲۵ بازيكن را به زمين بفرستد و حق طبيعى مربى است كه تركيب مورد نظرش را انتخاب كند .


• جالب اين بود كه هيچ وقت هم اعتراض نكردى .

– كلاً اين طورى هستم ،كمتر اعتراض مى كنم و سعى مى كنم در عمل خودم را نشان بدهم . مدتى از تركيب دور بودم ولى اين ۳ ، ۴ بازى كه آقاى دايى به من ميدان داد مثمر ثمر بودم .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)