مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: مثل برخي افراد نيستم كه هميشه نامه دريافت كنم و كمك بخواهم.

 

حبيب كاشاني اظهار داشت:‌ جلسه بسيار خوبي با رئيس سازمان تربيت‌بدني برگزار كرديم و موارد مختلفي را در خدمت ايشان مورد بررسي قرار داديم.

وي خاطرنشان كرد: در اين جلسه مشكلات بزرگ و كوچك پرسپوليس مطرح شد و انشاءالله با كمك همه و با جذب اسپانسرهاي بهتر مشكلات پرسپوليس را برطرف كنيم تا حدود 60 درصد از مشكلات مالي را خودمان حل كنيم.

 


كاشاني يادآور شد: مثل برخي افراد نيستم كه هميشه نامه دريافت كنم و كمك بخواهم. آقاي سعيدلو با اشرافي كه به اين باشگاه دارند خودشان به اين باشگاه كمك مي‌كنند.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در خصوص انتخاب اعضاي هيات مديره پرسپوليس گفت: خوشبختانه اعضاي هيات مديره پرسپوليس مشخص شده و ظرف چند روز آينده معرفي خواهند شد. در اين بين نام تمام افرادي كه زحمت كشيده و مدنظر باشگاه هستند مشخص شده و بايد پس از تصويب مجمع اين افراد معرفي شوند.

كاشاني در جواب اين سوال كه آيا نام علي پروين در بين اعضاي هيات مديره است گفت: همه پرسپوليسي‌ها پروين را دوست دارند چون او يك پيشكسوت بزرگ پرسپوليس است. در ليست جديد هيات مديره همه چيز را لحاظ كرديم و اجازه نداديم حقي از كسي ضايع شود اما اسامي افراد را ظرف چند روز آينده معرفي خواهيم كرد.

كاشاني در خصوص جذب بازيكنان جديد گفت: طبق ليستي كه علي دايي داده و با توجه به بضاعت‌مان بازيكنان جديد را جذب خواهيم كرد كه ظرف 3-4 روز آينده اقدامات لازم را انجام خواهيم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)