سعيدلو :فكر مي‌كردم پرسپوليس قصر داشته باشد / اعضاي هيات مديره بزودي معرفي مي‌شوند / پروين درهيات مديره باشد يا نباشد، پرسپوليسي است

مرجع خبری پرسپولیس : رييس سازمان تربيت بدني گفت: اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس مشخص شده‌اند و بزودي اعلام مي‌شوند.


علي سعيدلو در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي در مورد اينكه عنوان شده بود امروز هيات مديره باشگاه پرسپوليس معرفي مي‌شوند، گفت: توافق‌هايي بر سر اعضاي هيات مديره انجام شده و مجموعه به جمع‌بندي اسامي نهايي رسيده است. بزودي نفرات اعلام مي‌شوند. تكليف اعضاي هيات مديره مشخص است.

 

فكر مي‌كنم بيشتر از اينكه به فكر اعلام اسامي نفرات باشيم، بايد به فكر انجام كار باشيم. درست است كه طول كشيده، اما آيا اشكالي دارد؟ معتقدم اشكالي ندارد، چرا كه كارها در حال انجام شدن است و اعضا با آرامش خيال كارهاي محول شده را انجام مي‌دهند.

وي در مورد بازديدش از باشگاه پرسپوليس گفت: بازديد خوبي بود. هم بحث كرديم هم بازديد بود. به هر حال فكر مي‌كردم اين گونه باشگاه‌ها كه اين همه پول خرج مي‌كنند بايد قصري داشته باشند؛اما ديدم كه منابع آن‌ها خيلي محدود است.

 

 


 

در واقع كار آن‌ها صرفه‌جويي در حد اعلا است. ديدم كه باشگاه بزرگي مانند پرسپوليس چه ساختمان كوچكي دارد.


رييس سازمان تربيت بدني در مورد دو شغله بودن حبيب كاشاني اظهار نظري نكرد و در مورد حضور پروين در ليست هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: پروين اگر هيات مديره باشند يا نباشند، پرسپوليسي هستند. هيات مديره محدود به چند نفر است و بر اساس يك برگه كاغذ به عضويت هيات مديره درمي‌آيند؛ اما بسياري هستند كه ارزش‌شان بيشتر است و كمك مي‌كنند. همه اعضاي فوتبال هستند و كسي خارج نيست.

وي در مورد خصوصي سازي باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس گفت: از شما سوالي دارم. اگر خصوصي سازي كنيم خوب است يا نكنيم؟ ما قانون را رعايت مي‌كنيم. مقدمات كار آماده شده و در اختيار سازمان خصوصي سازي قرار داده شده است. آن‌ها بايد بر اساس ترازنامه باشگاه‌ها و ديگر موارد، تصميم بگيرند كه آيا اين باشگاه بايد وارد بورس شود يا فرابورس؟

سعيدلو در پاسخ به سوالي كه آيا حمايت‌هايي كه از باشگاه پرسپوليس مي‌شود، از استقلال هم انجام خواهد شد گفت: اين حمايت‌ها از آن تيم هم انجام مي‌شود؛ حتي بيشتر.

* كاشاني: سال آينده 50 تا 60 درصد درآمدزايي خواهيم داشت

در ادامه حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس با تشكر از حضور سعيدلو، رييس سازمان تربيت بدني از اين بازديد گفت: شايد اين اولين باري است كه مديران سازمان تربيت بدني زمان مي‌گذارند و از باشگاه مردمي پرسپوليس بازديد مي‌كنند. باشگاه پرسپوليس كه بيش از 40 سال قدمت دارد، هنوز سند ساختمانش را در اختيار ندارد. اميدواريم بزودي اين مساله برطرف شود.

وي افزود: در اين بازديد گزارشي را در مورد فعاليت‌هاي باشگاه پرسپوليس و مجموعه‌هاي در اختيار اين باشگاه مانند درفشي فر تقديم سعيدلو شد كه اميدواريم اين مشكلات برطرف شود.

كاشاني در مورد مامور شدنش به سازمان تربيت بدني و رفع مشكل دو شغله بودنش گفت: وزير آموزش و پرورش امروز نامه مامور شدن من به سازمان تربيت بدني را امضا كردند و من به اين سازمان مامور خواهم شد. مسوولان سازمان بايد بررسي‌هاي نهايي را انجام دهند كه ببينند به نوعي مي‌شود اين مشكل را حل كرد يا نه؟

وي در مورد اينكه آيا در اين بازديد سعيدلو كمك مالي به باشگاه پرسپوليس كرده است گفت: يكي از مشكلات ما اين است كه هر گاه مسوولي براي بازديد به مكاني مي‌رود، سريع نامه‌اي را به او مي‌دهيم تا كمك مالي بگيريم؛ اما در اين جلسه اصلا بحث مالي نشد. تنها بحث، كارشناسي بود. براي اولين بار بودجه ساليانه خود را تقديم رييس سازمان تربيت بدني كرديم و براي اولين بار هم قرار شد باشگاه 50 تا 60 درصد درآمدزايي داشته باشد و از اين بودجه دولتي كمتر استفاده كند و خودش درآمدزايي كند.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در مورد فصل نقل و انتقالات و فعاليت‌هاي باشگاه پرسپوليس گفت: ليست دايي، سرمربي تيم خود را گرفته‌ايم و از آن ميان با سه يا چهار بازيكن مذاكره انجام داده‌ايم. با اين بازيكنان به توافق رسيده‌ايم و طي چند روز آينده ثبت خواهيم كرد. فصل را بر اساس چيزي كه دايي خواسته آغاز خواهيم كرد و از 26 خرداد كار خودمان را شروع مي‌كنيم.

كاشاني در مورد اينكه ليست هيات مديره باشگاه پرسپوليس نهايي شده و آيا افرادي مانند پروين يا ديگر پيشكسوتان پرسپوليس در آن حضور دارند، گفت: به جمع‌بندي نهايي رسيده‌ايم و در چند روز آينده نفرات معرفي خواهند شد. اينكه اسامي تطبيق داده شده چه كساني خواهند بود، به نظر رياست سازمان تربيت بدني به عنوان مجمع بستگي دارد. هر زمان و هر فردي كه آن‌ها تصميم بگيرند، براي ما محترم است.

كاشاني در مورد حضور پروين در هيات مديره گفت: حضور او طبيعتا افتخاري است؛ اما نمي‌دانم كه در هيات مديره حضور دارد يا نه. اسامي به سعيدلو رييس مجمع داده شده است و آن‌ها هر فردي را صلاح بدانند، در جمع‌بندي نهايي معرفي مي‌كنند. با افراد هيات مديره صحبت شده و بزودي معرفي مي‌شوند.

گفتني است كريم باقري كاپيتان تيم پرسپوليس پس از بازديد سعيدلو از باشگاه، بدون انجام هيچ مصاحبه‌اي محل باشگاه را ترك كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)