چهارشنبه 30 بهمن(08:30)

مرجع خبری پرسپولیس :حاشيه ديدار پرسپوليس- ابومسلم مشهد

در دور رفت رقابتهاى ليگ برتر پرسپوليس در مشهد با نتيجه ۴ بر ۳ مغلوب ابومسلم شد. زمانى كه ياران ابومسلم وارد زمين شدند از طرف هواداران پرسپوليس مورد لطف قرار گرفتند! هواداران پرسپوليس عليه نفرات اين تيم شعار سر دادند تا از همان ابتدا حريف تكليفش را در ميدان بداند.
كريمى تشويق شد
حدود ۳۰ دقيقه پيش از شروع بازى على كريمى بشدت از طرف هواداران پرسپوليس تشويق شد. او عملكرد خوبى در دربى داشت و اين موضوع هنوز از ذهن هواداران پاك نشده است. آنها در اكثر مواقع بازى نيز كريمى را تشويق كردند.
قبلى هاى ابومسلم فعلى هاى پرسپوليس
حسين بادامكى، محمد منصورى فهيم، فرانك آتسو و ايوان پترويچ نفراتى از پرسپوليس بودند كه سال هاى گذشته در ابومسلم حضور داشتند و مورد توجه دوربين هاى عكاسى و فيلمبردارى بودند. آنها با نفرات حاضر ابومسلم به خوش و بش پرداختند.

مشهدى يا پرتغالى!
پيش از شروع بازى دقايقى وينگادا و حنطه با يكديگر به گفت وگو پرداختند. نكته جالب توجه اينجاست كه مشخص نشد آنها با زبان مشهدى يا زبان پرتغالى با هم صحبت مى كردند.
گل كوچك پيش از بازى
پيش از شروع بازى در كنار زمين چمن، ۲ تيم از شركت واحد مشغول بازى گل كوچك بودند كه با ورود تيم ها به زمين آنها به كار خود پايان دادند.
تقسيم نابرابر عكاسان پشت ۲ دروازه
در نيمه اول بازى حدود ۵ ، ۶ عكاس پشت دروازه پرسپوليس ايستاده بودند و مابقى عكاسان پشت دروازه ابومسلم مشغول عكاسى بودند. البته در چند دقيقه ابتدايى ابومسلمى ها فشار زيادى به دروازه پرسپوليس آوردند و آن تعداد محدود عكاس اين صحنه ها را شكار كردند.
ماجراى عابدزاده
پيروانى و عابدزاده با شروع بازى در كنار زمين لب خط قرار گرفتند و مشغول هدايت تيم بودند. در اين ميان عابدزاده به دلايل نامشخصى بشدت نفرات را تشويق مى كرد كه از نيمكت تيم دستور رسيد تا او به نيمكت بازگردد و با نشستن كنار سايرين بازى را دنبال كند. پيروانى به تنهايى نكات فنى را به بازيكنان يادآورى مى كرد.
مظفرى زاده جدى تر از هميشه
سعيد مظفرى زاده قضاوت دربى را از دست داد و اين موضوع باعث شد تا او مانند هميشه با چهره اى خندان در زمين مسابقه حاضر نشود. روز گذشته او بسيار عصبى بازى را قضاوت كرد. بعد از اينكه او گردان را به خاطر زدن توپ به صورت توپ جمع كن كنار زمين از زمين اخراج كرد تا دقايقى كارت قرمز را در دست داشت گويا منتظر اخراج فرد ديگرى بود!
كريمى هواداران پرسپوليس را متحد كرد
هواداران پرسپوليس تا دقيقه ۳۶ بازى به صورت پراكنده به تشويق مى پرداختند اما از بعد از حركت نمايشى كريمى و چند صحنه ديگر هواداران پرسپوليس متحد شدند و تقريباً به صورت منسجم به تشويق مشغول شدند.
باقرى به خاطر گلزنى هم تشويق نشد!
كريم باقرى دقيقه ۴۷ دروازه ابومسلم را گشود. با اينكه باقرى يكى از محبوب ترين نفرات پرسپوليس است بعد از اين گل اصلاً تشويق نشد كه اين موضوع باعث تعجب ديگران شده بود.
شعار پرسپوليسى ها عليه بائو
از نيمه دوم به بعد شعار هواداران پرسپوليس عليه ميثم بائو شروع شد. تماشاگران هر زمان او پا به توپ مى شد با شعارهايى از خجالت او در آمدند. او در دور رفت ۲ گل به پرسپوليس زده بود.
هواداران ابومسلم به خرج خود آمدند
هواداران ابومسلم با ۶ دستگاه اتوبوس البته با هزينه شخصى به تهران و استاديوم آزادى آمدند. آنها در طول بازى به تشويق تيم خود و كرى خوانى براى پرسپوليسى ها پرداختند.
گردان عصبى به ميدان آمد
گردان بعد از آن حركت غيراخلاقى از زمين اخراج شد. او در هنگام خروجش از زمين با شعار هواداران پرسپوليس به بيرون بدرقه شد. گفتنى است، يكى از نفرات ابومسلم اعلام كرده ، گردان در تمرين روزهاى گذشته بسيار عصبى بوده است.
خرسندى تشويق شد
احسان خرسندى بازيكن سابق پرسپوليس كه اين بار با لباس تيم ابومسلم مقابل پرسپوليس قرار گرفته هنگام تعويض براى هواداران پرسپوليس دست تكان داد. هواداران نيز به رسم احترام او را تشويق كردند.
باقرى در اردو نبود
كريم باقرى كاپيتان پرسپوليس در اردوى شب قبل از بازى در هتل حضور نداشت و ساعتى پيش از بازى مقابل ابومسلم به ورزشگاه آمد. نكته قابل توجه اينجاست كه او به هيچ وجه مورد بازخواست قرار نگرفت.
شام آخر
پرسپوليسى ها شب قبل از بازى براى صرف شام راهى هتل المپيك شدند، از اتفاق ابومسلمى ها در اين هتل اردو زده بودند. اين اتفاق باعث شد تا ۲ تيم در كنار هم مشغول صرف شام شوند. آنها با روبوسى و خوش وبش دقايق خوبى را در كنار هم گذراندند.
ريكاورى با وينگادا
بازيكنان پرسپوليس پس از بازى در زمين مانده و زيرنظر وينگادا به سرد كردن خود پرداختند.
مظفرى زاده در روز جدى خود بازى را متوقف كرد
در دقيقه ۵۹ بازى در حالى كه مهدى ثابتى پس از تعويض با احسان خرسندى در درون دروازه ابومسلم قرار گرفته بود، برخى از تماشاگران با نور ليزر براى ديد او مزاحمت ايجاد كردند كه همين موضوع سبب شد مظفرى زاده با قطع جريان بازى اين موضوع را با سرپرست تيم پرسپوليس در ميان گذاشته و هشدار داد كه در صورت تكرار اين موضوع بازى را قطع مى كند.
اعتراض باقرى به رفتار حقيقى
در نيمه دوم عليرضا حقيقى به خاطر تلف كردن وقت از سوى داور با كارت زرد جريمه شد و بعد از بازى باقرى از رفتار او بشدت انتقاد كرد و بر سر او فرياد زد.
ميهمانان ويژه
هومن افاضلى و احمد ابراهيمى به همراه مجيد فرخزادى و عباس انصارى فرد در جايگاه ويژه استاديوم حضور داشتند و بازى را از نزديك تماشا كردند.
آتسو قهر كرد
بازيكن آفريقايى پرسپوليس در دقيقه ۷۶ بازى نيمكت پرسپوليس را ترك كرد و به رختكن رفت. فرانك آتسو كه از نيمكت نشينى هاى پى در پى در تيمش ناراضى بود با ناراحتى تمام به نشانه قهر به رختكن رفت.
وينگادا از نيمه دوم در كنار زمين
سرمربى پرتغالى پرسپوليس از نيمه دوم مدام در كناره هاى زمين حضور داشت. وينگادا برخلاف نيمه اول كه بر روى نيمكت نشسته بود در ۴۵ دقيقه دوم بازى مدام در كنار لب خط قرار داشت. او برخلاف بازى در دربى در اين ديدار پرتحرك نشان داد.
سكوت دروازه بان ابومسلم
مهدى ثابتى به هنگام رفتن به رختكن تيمش به سوالات خبرنگاران پاسخ نداد. دروازه بان تعويضى ابومسلم كه از ليزر انداختن تماشاگران پرسپوليس بشدت ناراحت بود فقط گفت: اگر حرف بزنم سريع به كميته انضباطى احضار مى شوم.
مصدوميت زارع جدى است
مازيار زارع به هنگام ترك كردن زمين لنگان لنگان حركت مى كرد. مصدوميت اين بازيكن جدى است تا به احتمال زياد وى در روزهاى آتى به فيزيوتراپى بپردازد.
تشكر بازيكنان از شيرى
بعد از اتمام بازى و در رختكن، بازيكنان پرسپوليس از مجتبى شيرى تشكر كردند. تشكر قرمزها هم بابت اشتباه حقيقى و نجات دروازه توسط شيرى بود. آنها معتقد بودند اگر در آن صحنه گل مى خوردند تيم وارد بحران جديدى مى شد. فرانك آتسو ۲ هفته پيش هم دروازه را كه با اشتباه حقيقى تهديد شد، نجات داد.
شوخى با توره
بازيكنان پرسپوليس بعد از بازى با ابراهيم توره شوخى مى كردند. شوخى آنها هم از بابت كارت نگرفتن توره در اين مسابقه بود. ابراهيم توره به نوعى در بازى هاى قبل و در هر مسابقه با كارت داور روبه رو مى شد.
على عسكرى پديده وينگادا
حميد على عسكرى كه در بازى دربى از دقيقه ۶۰ و در اين بازى هم از دقيقه ۴۶ وارد زمين شد به نوعى مورد توجه وينگادا قرار گرفته است و اگر بتواند درخشش مضاعفى در پرسپوليس داشته باشد به عنوان پديده وينگادا معرفى خواهد شد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)