مرجع خبری پرسپولیس :  از شروع بازسازي ورزشگاه درفشي‌فر چند هفته‌اي گذشته اما قرار نيست افتتاحيه مجدد، در همان تاريخي كه قبلا تعيين شده بود، برگزار شود


چرا كه تاخير دو هفته‌اي در شروع كار، پايان آن را تا يك ماه عقب انداخته. پروژه بازسازي و تجهيز مجموعه، قرار بود اول ارديبهشت ماه كليد بخورد اما به خاطر برگزاري بازي‌هاي اميدها، كار از روز 14 همان ماه شروع شد. چهار روز اول، كاري جز كندن چمن‌هاي مصنوعي صورت نگرفت چرا كه استفاده از چسب‌هاي نامرغوب در ساخت قبلي، كار را تا حدود زيادي مشكل كرده بود.


از يك هفته پيش هم كارهاي زيربنايي شروع شده و خاك‌برداري تا عمق 2-2/5 متري صورت گرفته كه قرار است تا عمق 3 متري خاك‌برداري شود چون قرار شده سيستم‌هاي حرارتي و آبدهي به چمن‌هاي تازه همان سيستمي باشد كه چند سالي است در آزادي استفاده مي‌شود.

 

چمن‌هاي جديد هم جاي ديگري كاشته و سپس به صورت آماده در زمين قرار داده مي‌شود

 

، درست مثل همان كاري كه در ورزشگاه آزادي انجام شده. دليلش هم تداوم بيشتر سلامت چمن است و اينكه نيازي به تغيير هر ساله آن نباشد.

زمين چمن قرار بود حداكثر همزمان با شروع فصل دهم ليگ در اختيار پرسپوليسي‌ها قرار بگيرد كه به گفته مسوولان مجموعه، تحويل آن تا شهريور ماه طول مي‌كشد.

 

 

بعد از آن نوبت به نوسازي تاسيسات ديگر مي‌رسد و عوض كردن كفپوش سالن و تكميل و نوسازي استخر و سوناي مجموعه. زمين‌هاي خالي پشت مجموعه هم كه متعلق به شركت واحد بوده و فعلا بدون استفاده است، همين روزها به مجموعه درفشي‌فر اضافه خواهد شد. مجوز اين كار هم به صورت شفاهي صادر شده و براي رسمي كردن آن، باشگاه و شهرداري در حال مذاكره هستند.

با انتقال مالكيت اين زمين‌ها به باشگاه پرسپوليس و مجموعه درفشي‌فر، آن قسمت به صورت پاركينگ بازسازي خواهد شد و در بخش جنوبي مجموعه كه الان حكم پاركينگ را دارد، رستوران ساخته مي‌شود. تا الان هم باشگاه مبلغ 300 ميليون تومان را به همين منظور در اختيار مسوولان مجموعه قرار داده و اگر مشكل پول در ميان نباشد، درفشي‌فر تجهيز شده شهريور ماه در دست پرسپوليسي‌هاست.

برنامه باشگاه البته تبديل درفشي‌فر به كمپ پرسپوليس است كه بنا بر برآوردهاي انجام شده 1/5 ميليارد تومان هزينه مي‌خواهد و 18 ماه طول مي‌كشد اما خب فعلا تجهيز همين مجموعه فعلي هدف اول است و چندمين گزارش هفتگي از روند اجراي پروژه هم ديروز صبح براي بررسي در اختيار حبيب كاشاني قرار گرفت. حالا تنها مشكل، تاخير در بهره‌برداري از پروژه است كه تا آن موقع پرسپوليسي‌ها بايد براي تمرين‌هاي‌شان دنبال محلي تازه باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)